زمان : 15 Mehr 1389 - 16:13
شناسه : 26386
بازدید : 3216
برگزاری مراسم زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در یزد برگزاری مراسم زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در یزد

برگزاری جشن بزرگ زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت در یزد

جشن بزرگ"زیرسایه خورشید" به همت کانون فرهنگی هنری جوانان رضوی و کانون ولاء یزد با شرکت بیش از 6هزار نفر از شهروندان ولایت مدار به مناسبت دهه کرامت در استان یزد برگزار می شود.
  این جشن بزرگ با حضور خادمان آستان قدس رضوی و همراه با برنامه های متنوع فرهنگی هنری است و آیت الله حائری شیرازی در آن سخنرانی خواهد کرد.

حضور خادمان رضوی در مدارس استان، مهدکودک ها، خانه سالمندان ومساجد، دیدار خادمان رضوی از خانواده های شهدا، جانبازان ومددجویان بهزیستی، ملاقات بیماران بیمارستان ها و بازدید از بافت قدیم و اماکن منسوب به حضرت رضا(ع) از دیگر برنامه های کانون ولاء یزد و کانون فرهنگی هنری جوانان رضوی در دهه کرامت است.

همچنین کانون جوانان رضوی و ولاء یزد به مناسبت دهه کرامت تور ویژه هنرمندان برای بازدید از قدمگاه های ابرکوه، دهشیر، اسلامیه ومسجد فرط را برگزار خواهند كرد.

برگزاری چندین مسابقه در سطوح مختلف سنی و توزیع بیش از 6هزار و500 بسته تبرکی رضوی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع در کانون های مساجد و برگزاری مراسم شبی با قرآن را از دیگر برنامه های دهه کرامت کانون های مساجد یزد، کانون جوانان رضوی و کانون فرهنگی هنری ولا است.