زمان : 14 Mehr 1389 - 20:52
شناسه : 26376
بازدید : 4398
قائم مقام نهضت سواد آموزی کشور در جشن پایان بیسوادی در ابرکوه : استان یزد  در بر نامه چهارم، از برنامه ریشه کنی بیسوادی که تدوین شده است، جلوتر است. قائم مقام نهضت سواد آموزی کشور در جشن پایان بیسوادی در ابرکوه : استان یزد در بر نامه چهارم، از برنامه ریشه کنی بیسوادی که تدوین شده است، جلوتر است.
ابرکوه سرپرستی یزد فردا: مراسم جشن پایان بیسوادی در شهرستان ابرکوه برگزار شد
قائم مقام نهضت سواد آموزی کشور در این مراسم اظهار داشت : با سوادی 97 در صدی جمعیت بین 10 تا 50 ساله این شهرستان را، نتیجه و ثمره سی سال تلاش جهادگران نهضت سواد آموزی است.
وی همچنین از تلاش تمامی کسانی را که در این زمینه و در ظرف سی سال گذشته یاری رسان نهضت سواد اموزی بوده اند تقدیر نمود.
وطنی همچنین افزود: استان یزد  از جمله استان هائی است که در بر نامه چهارم، از برنامه ریشه کنی بیسوادی که تدوین شده است، جلوتر است.
دشتی معاون استانداریزد نیز، این مراسم را یک جشن واقعی خواند و از برگزاری این جشن ها به صورت ماهانه در شهرستان های دیگر استان نیز خبر داد.

ابرکوه "سرپرستی یزدفردا :دهقان مسئول نهضت سواد اموزی ابرکوه نیز در گفتگو با خبرنگاریزدفردا اظهار داشت: با توجه به اینکه آمار کل باسوادان فعلی و بی سوادان از قبل را داریم و با را هکارهای مختلفی که تدوین شده است ،این مسئله را به مسئولان استان و کشور ثابت نموده ایم و اکنون شاهد برپائی این جشن هستیم و به نظر ما این آمار از 97 در صد نیز فراتر رفته است.
وی افزود:ابرکوه اولین شهرستان استان یزد است که این مراسم را برگزار می کند.

-در این مراسم، با اهداء لوح تقدیر و شاخه گل، از جمعی از آموزشیاران شهرستان ابرکوه و مسئولان سابق نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش تقدیر شد.
-فرزند مرحوم صالحی از مسئولان سابق نهضت سواد آموزی، با حضور در جایگاه لوح تقدیر را دریافت داشت.
-یکی از آموزشیاران، با قرائت شعری مشکلات خود و همکارانش را بیان داشت که با استقبال حاضرین مواجه شد.
-بعد از پاین مراسم ، آموزشیاران نهضت سواد آموزی ابرکوه، با بیان مشکل اصلی خود که مسئله استخدام در آموزش و پرورش است ،مدتی ،قائم مقام نهضت سواد آموزی را به پاسخگوئی در این زمینه مشغول نمودند.



یزدفردا