زمان : 14 Mehr 1389 - 19:57
شناسه : 26371
بازدید : 10514
تازه ترین اخبار از حادثه تاسف بار کشته شدن هنرمندان و کارکنان سنگ آهن بافق  در گفتگوی یزدفردا با جمالی مدیر ارشاد اسلامی بافق تازه ترین اخبار از حادثه تاسف بار کشته شدن هنرمندان و کارکنان سنگ آهن بافق در گفتگوی یزدفردا با جمالی مدیر ارشاد اسلامی بافق

یزدفردا " جمالی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاریزدفردا  ضمن عرض تسلیت به بازماندگان جانباختگان حادثه تصادف مینی بوس حامل هنرمندان و کارکنان سنگ آهن بافق  اسامی جان باختگان  این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد .
1-محمد حسن تفکری رییس انجمن موسیقی بافق
2-حسین فتوحی  عضو انجمن موسیقی بافق
3-سعید قلی پور عضو انجون موسیقی بافق
4-ناصر غلام رضا پور راننده
5-علی اکبر تشکری  کارمند انتظامات سنگ آهن بافق
6-رضا برزگری    کارمند انتظامات سنگ آهن بافق
7-رسول شفیعی      کارمند انتظامات سنگ آهن بافق
8-کاظم فتوحی       کارمند انتظامات سنگ آهن بافق  
9-محمد رضا زینلی کارمند انتظامات سنگ آهن بافق

وی در ادامه افزود:سرنشینان این مینی بوس سیزده نفر بودند که 9 نفر در دم جان سپردند  و  4 نفر مجروح  این تصادف در بیمارستان رفسنجان بستری می باشند که دو نفر از آنها حالشان وخیم می باشد .
جمالی  در مورد مراسم تشییع  پیکر کشته شدگان این سانحه تاسف بار اظهار داشت :تشییع پیکر این عزیزان فردا ساعت 9 صبح ازمیدان معلم تا محل  امامزاده عبدالله انجام خواهد شد و پس از آن در بهشت الحسین بافق در قطعه شهدای گمنام به خاک سپرده خواهند شد .


گفتنی است :براساس گزارش خبرنگاریزدفردااز بافق  :در پی حادثه ناگوار تصادف مینی بوس حامل کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی - بافق با یکدستگاه تریلر عراقی در محور انار - یزد تعداد نه نفر از این عزیزان جان باختند . این عزیزان که بعنوان تیم موزیک برای افتتاح معدن مس در استان کرمان به آن منطقه رفته بودند در بازگشت از سیرجان با یکدستگاه تریلر نفتکش که راننده آن عراقی بود تصادف کردند که متأسفانه از تعداد سیزده نفر سرنشین این مینی بوس تعداد نه نفر در دم جان سپردند .
یزدفردا