زمان : 11 Shahrivar 1385 - 02:03
شناسه : 2636
بازدید : 871
آقای مهندس سفید... آقای مهندس سفید...

بنام حق

 

 

 

آقای مهندس سفید...

 

 

 

رئیس دفتر سابق شما، صلاحیت و لیاقت سردبیری خاتم یزد را ندارد!

 

 

 

شما بعنوان کسی که سالها، و در زمان دو رئیس جمهور، استاندار یزد بوده، و به مسائل مختلف استان، آشنایی کامل و کافی دارد، و بدلیل عشق به یزد، پشت پا به منصب های بالاتر در خارج استان زده، و از یزد هجرت نکرده، جواب توهین پرکشیده خود را به عجمین و فرهنگ مردم یزد و جامعه مطبوعاتی استان بدهید!

 

 

 

بارها و بارها، از شما با تندترین لحن انتقاد کرده ایم، و هیچگاه، شاهد توهین و اهانت شما نبوده ایم، از بسیاری از عملکردهای شما انتقاد داشته و داریم، اما اینهمه دلیل نمی شود، که خصمانه بهمدیگر نگاه کرده و با خشم و غضب، در روبروی هم قرار بگیریم! ما هر دو اهل فرهنگ و کویری و یزدی هستیم، و بقول یزدی ها، «اگر گوشت تن همدیگر را بخوریم، استخوان همدیگر را دور نمی ریزیم.»

 

 

 

آقای مهندس سفید!

 

 

 

ایستگاههای مطبوعات در زمان استانداری شما و با همراهی شما در یزد شروع بکار کرد، و بنابدلایلی، با توجه به ذهنیت های ایجاد شده، در زمان شما نیز تعطیل شد، بسیار زودتر از آنکه ویزیتور آگهی جام جم یزد،  با شما آشنا شود، و از طریق تدبیر و توسعه به جوادالائمه نفوذ کند، ما با هم آشنا بوده ایم، و حتی در پست معاونت مرحوم حمیدیا، از نمایش «در سکوت گذرگاه» نیز دیدن کرده اید، و درست اززمانی که عده ای بنا به اهدافی خاص و در راستای کسب منافع، پادو شما گشتند و به پادویی شما افتخار کردند، و سفید همیشه خندان خونسرد را پادو دار کرده و از مردم دور کردن، سفیدی که ما می شناختیم تغییر کرد، و انتقادات ما از سفید شروع شد.

 

 

 

سفیدی که در مسند استانداری یزد پادو نداشت، چی شد که در جوادالائمه، پادو پیدا کرد و پادو دار شد؟

 

 

 

آقای مهندس سفید!  

 

 

 

پادو کم سواد و پرمدعا و لوس و بی تربیت شما، و کسی که سالها پادویی شما را کرده و به پادویی شما افتخار می کند، با توجه به دیدگاههایی که نسبت به یزد و فرهنگ و مردم یزد دارد، صلاحیت و لیاقت سردبیری روزنامه خاتم یزد را ندارد، و شما اگر یزد و فرهنگ و مردم یزد، برایتان مهمتر از سیاست و اقتصاد و مصلحت باشد، نسبت به تغییر سردبیر خاتم یزد اقدام خواهید کرد، مگر آنکه رازهای مگویی در دفتر شما بوده باشد، که از برملا شدن آن بیم داشته باشید!!

 

 

 

نکته! بارها و بارها، رئیس دفتر سابق شما، حتی در جمع دوستان مطبوعاتی، به پادویی خود برای شما اقرار و افتخار کرده، و خدای ناکرده، این لقب، لقبی نیست که ما برای پادو شما انتخاب کرده باشیم، این لقب، لقبی است که رئیس دفتر سابق شما، خود برای خود انتخاب کرده است، و اما! آیا شما او را به پادویی قبول دارید؟!!

منبع :وبلاك توفان 

يزدفردا