زمان : 12 Mehr 1389 - 02:52
شناسه : 26321
بازدید : 4322
بازدید اعضای کانون دارالشفا زارچ از کانون های فعال اصفهان بازدید اعضای کانون دارالشفا زارچ از کانون های فعال اصفهان

در اردوی ۲ روزه اعضای کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ جهت بازدید از ابنیه تاریخی و مناطق گردشگری استان اصفهان با هماهنگی صورت گرفته با دبیر خانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان از دو کانون فعال این استان نیز بازدید شد .

 در این بازدید ها از کانون های "جوادالائمه" و "مهدیه" اصفهان که با هدف اشنایی با فعالیت ها و ظرفیت های کانون فعال استان اصفهان انجام گرفت مدیران مسئول این کانون ها اقایان کوهستانی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری جوادالائمه و کاظمی مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه اصفهان ضمن ارائه گرازشی از فعالیت های گذشته و در دست اقدام این کانون ها از نحوه تعامل با دبیر خانه استان اصفهان و همچنین از امکانات اموزشی و فرهنگی و رفائی این کانون ها اطلاع رسانی نمودند .

 کانون فرهنگی هنری جوادالائمه اصفهان با فضایی بسیار مناسب در منطقه خوراسگان شهراصفهان و در مسجد جوادالائمه مستقر میباشد. این کانون از مجهزترین کانون های استان اصفهان میباشد و با دفاتر ویژه فعالیت خاهران و برادران از سال ۷۰ فعالیت های فرهنگی قرانی خود را اغاز نموده است و اینک با نزدیک به ۲۰۰ نفر عضو مرجع فعالیت های مذهبی و قرانی منطقه خوراسگان محسوب میشود . کوهستانی مدیر مسئول این کانون که میزبان اعضای کانون دارالشفاء زارچ بود به ارائه گزارش کاملی از این کانون پرداخت و تشکیل حلقه های بصیرت و تشکیل اتاق فکر را از شاخص ترین فعالیت های سال جاری این کانون برشمرد و با اشاره به همکاری اعضای هیئت امناء کانون از دلائل موفقیت این کانون را پشتکارو خدمت صادقانه این اعضا دانست .

کانون فرهنگی هنری مهدیه استان اصفهان که در مسجد مهدیه واقع در منطقه یک شهر اصفهان مسقر میباشد نیز از فضای بسیار بزرگ و مناسب و مجهز برخوردار میباشد و بخش کلاس های اموزشی ودفتر کار و کتابخانه مستقل از شاخص های این کانون می باشد . کاظمی مدیر مسئول این کانون و مسئول کانون های منطقه یک شهر اصفهان با حضور در جمع اعضای کانون دارالشفاء زارچ از فعالیت های کسترده قرانی ـ تشکیل خانه های نور و مهد شکوفه ها در این کانون گفت و از اجرای طرح ابتکاری این کانون در تابستان ۸۹ به صورت دوره اموزشی مترکز ویژه داوطلبان و اعضای این کانون خبر داد و خاطر نشان کرد دراین دورها همزمان اموزش های معرفتی و فرانی در کنار فعالیت های تفریحی به شرکت کنندگان در این دوره ارئه شده است .

 در این بازدید ها ابراهیم اسایش دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بخش زارچ و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالشفاء گزارش کاملی از عملکرد ـ طرح های ابتکاری و ظرفیت های کانون دارالشفاء زارچ و استان یزد را به مدیران مسئول و اعضای حاضر این کانون ها ارئه نمود . ابراهیم اسایش با اشاره به توانمندی هاو فرصتهای بسیار کانون ها در خواست نمود تعامل سازنده و مستمر جهت رشد و توانمندسازی و دستیابی به اهداف ستاد عالی در تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد بین کانون های استان اصفهان و یزد برقرار گزدد . ابراهیم اسایش دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد زارچ در این راستا از برگزاری مسابقه اینترنتی مشترک بین اعضای کانون دارالشفاء و کانون های مساجد زارچ با اعضای کانون های منطقه یک شهر اصفهان و برگزاری مسابقه قرانی این اعضا در سفر گروهی این کانون ها به استان یزد خبر داد و خاطر نشان نمود با اجرای این طرح ها فضایی تعامل بین کانون های استان یزد و اصفهان وارد دور جدیدی شود .