زمان : 12 Mehr 1389 - 02:25
شناسه : 26313
بازدید : 4048
به مناسبت هفته نيروي انتظامي زنگ انضباط اجتماعي در دبيرستان امام خميني (ره) شهر هرات نواخته شد . به مناسبت هفته نيروي انتظامي زنگ انضباط اجتماعي در دبيرستان امام خميني (ره) شهر هرات نواخته شد .
یزدفردا "در اين مراسم كه با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهي انتظامي و جمعي از مسئولين ادارات شهرستان برگزار گرديد سيد ناصر امامي فرماندار شهرستان ضمن تبريك فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي تصريح كرد نظم و انضباط اجتماعي بهترين هديه اي است كه عزيزان زحمتكش در نيروي انتظامي براي مردم به ارمغان مي آورند و تا امنيت نباشد در هيچ زمينه اي نمي توان به توسعه دست يافت و زير بناي توسعه امنيت است كه الحمدا... در كشورمان ايران امنيت به نحوه مطلوب تامين و مردم و مسئولين در كمال امنيت و آسايش به انجام مسئوليت و امور روزانه مشغول مي باشند و اين نعمت را بايد ارج نهاده و شكرگزار خداوند متعال باشيم چراكه ما در جامعه اي اسلامي زندگي مي كنيم كه عليرغم وجود درگيرهاي داخلي در ساير كشور ها و بخصوص در كشورهاي همسايه همانند عراق ، پاكستان ، افغانستان و عراق ، ايران اسلامي از ضريب امنيت بالايي برخوردار است و نيروي انتظامي با تمام توان خود در اين زمينه تلاش مي كند .

فرماندار در ادامه افزود دشمنان نظام و بخصوص آمريكا با تحريك و حمايت جريانهاي داخلي سعي در ايجاد هرج و مرج و مخدوش نمودن امنيت كشورمان را دارد و گروهكهايي مانند گروهك جندالشيطان را حمايت مي كند و اين گروهها موجبات ناامني را در مناطق مرزي موجب مي گردند كه الحمدا... اين نقشه هاي شوم آنها نيز نقش برآب مي گردد و شما عواقب شوم سركرده اين گروهك تروريستي را در جريان هستيد و به جرات مي توان گفت كه ايران اسلامي يكي از امن ترين كشورهاي دنياست .

فرماندار در پايان خطاب به دانش آموزان تصريح كرد شما عزيزان آينده سازان اين كشور اسلامي هستيد و مطمئناً بايد در گسترش و فرهنگ سازي نظم و انضباط اجتماعي نهايت تلاش خود را به كار گيريد و انشاءا... سازمان آموزش و پرورش نيز تدابير لازم جهت آموزش اين مهم را معمول نمايد .

لازم به ذكر است در پايان فرماندار و مسئولين از نيروهاي نظامي مستقر در اين مراسم سان ديدند.