زمان : 12 Mehr 1389 - 02:23
شناسه : 26312
بازدید : 4325
دیدار  رئيس و پرسنل شبكه دامپزشكي شهرستان خاتم با فرماندار شهرستان خاتم  به مناسبت  14 مهر ماه روز دامپزشك دیدار رئيس و پرسنل شبكه دامپزشكي شهرستان خاتم با فرماندار شهرستان خاتم به مناسبت 14 مهر ماه روز دامپزشك
یزدفردا "به مناسبت هفته دامپزشكي رئيس و پرسنل شبكه دامپزشكي شهرستان خاتم با سيد ناصر امامي فرماندار اين شهرستان ديدار نمودند.

در ابتداي اين ديدار دكتر كريمي رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان ضمن ارائه گزارشي از برنامه ها و اقدامات اداره دامپزشكي، مسائل و مشكلات شبكه دامپزشكي شهرستان را با فرماندار مطرح نمود ، وي همچنين از عنايت فرماندار شهرستان به شبكه دامپزشكي شهرستان تقدير و تشكر نمود.

در ادامه فرماندار شهرستان خاتم اعلام نمود كه دامپزشكي صرفاً به معناي درمان يك بيماري در دام نيست بلكه اين رشته نقش موثري در بهداشت عمومي و ارتقاي سلامت جامعه دارد و با نبود دامپزشكي بدون شك بخشي از سلامت جامعه به خطر خواهد افتاد .

فرماندار شهرستان خاتم با بيان اينكه نيمي از عوامل بيماري زا در انسان ناشي از عوامل ايجاد بيماري هاي مشترك بين انسان و دام است تاكيد نمود ضروري است توجه به امر دامپزشكي بايد به عنوان يك شعار جدي مورد توجه قرار گيرد .

فرماندار شهرستان خاتم در ادامه ضمن تبريك مجدد هفته دامپزشكي به رئيس و پرسنل شبكه دامپزشكي شهرستان و تقدير و تشكر از آنان در خصوص خدمت رساني به شهروندان عليرغم همه كاستي ها از آنان خواست با تمام توان و انرژي در جهت ارتقاي بهداشت عمومي و كنترل بهداشتي فراورده هاي دامي تلاش نمايند .

فرماندار شهرستان در پايان اضافه نمود كه اين فرمانداري پيگير استقلال شبكه دامپزشكي مروست است و با توجه به اعلام موافقت استان با اين استقلال از مسئولان خواست مساعدت و تسريع لازم را در اين خصوص مبذول نمايند.