زمان : 10 Mehr 1389 - 21:00
شناسه : 26292
بازدید : 4574
استاندار یزد در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از  کشف بیش از نوزده تن مواد مخدر توسط عوامل انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد استاندار یزد در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از کشف بیش از نوزده تن مواد مخدر توسط عوامل انتظامی از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد
استاندار یزد در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ؛امنیت؛ مهم ترین سرفصل زیرساختی توسعه پایدار است
استاندار یزد گفت: زیر ساخت توسعه پایدار چند سرفصل دارد که مهم ترین آن امنیت است،چراکه اگر امنیت نباشد، سرفصلهای دیگر معنا نخواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا فلاح زاده" صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت، وظیفه نیروی انتظامی را بسیار مهم و خطیر توصیف کرد.
وی با اشاره به کشفیات مواد مخدر، اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است اما اقدامات فرهنگی پیشگیرانه نیز باید توسط خانواده ها، روحانیون ، خواص جامعه و... صورت گیرد.
فلاح زاده در بخش دیگری از سخنان خود،بر توجه کامل به نکات مدیریت منابع انسانی، تربیت مداوم نیروها در ابعاد فکری و فرهنگی، توجه به آموزشهای مهارتی و تقویت امر پژوهش تاکید کرد.
وی همچنین آموزش همگانی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا را امری ضروری دانست و نقش مهم و حساس آموزش و پرورش، ائمه جمعه ، رسانه ها به ویژه صدا و سیما و... را در این مسیر یادآور شد.
استاندار با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ،بیش از نوزده تن مواد مخدر توسط عوامل انتظامی کشف شده است، تصریح کرد: این موفقیتها مرهون تلاشهای شبانه روزی ماموران خدوم و متعهد نیروی انتظامی در دهلیزهای ورودی استان یزد است.
در ابتدای این مراسم، استاندار یزد از یگانهای حاضر در میدان سان دید و ماموران یگان ویژه به اجرای نمایشی عملیاتهای سلاح کشی، سقوط آزاد و مبارزه با اراذل خیابانی پرداختند.

یزدفردا