زمان : 10 Mehr 1389 - 20:53
شناسه : 26291
بازدید : 4456
ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد : (10)تئاتر 3نخ آخر به زودی به اجرا در می آید ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد : (10)تئاتر 3نخ آخر به زودی به اجرا در می آید

ویژه بیستمین جشنواره تئاتر استان یزد : (10):

تئاتر 3نخ آخر به زودی به اجرا در می آید

یزدفردا "تئاتر 3نخ آخر به نویسندگی و کارگردانی سلمان فرخنده است که این تئاتر به 3زبان آلمانی –کردی ترکیه و فارسی اجرا می شود که داستان 3نخ آخر به 3بخش است که :
ایپزوداول:مربوط به سال 1945در اواخر جنگ جهانی دوم گروههای آلمانی مامور شدند که اسناد و مدارک جنگ را در دو واگن قطار منهدم کنند . اما در واگن ها چیزی غیرازاسناد و مدارک می یابند و .... .
اپیزود دوم : مربوط به سال 1986 است داستان این بخش مربوط به زن و شوهری کرد از ترکیه به نیت آزاد و تامین موقعیت جهانی از ترکیه گریخته و وارد کشور شوروی شده اند .
اپیزود سوم : در سال 1997 اتفاق می افتند . داستان مربوط به سه جوان ایرانی است بطور غیرقانونی از ایران خارج شده اند و به قصد مهاجرت به اوکراین همراه با عده ای وارد آذربایجان شده . حال آنها در همان واگن های مخروب شده منتظرند تا قاچاقچیان آنها را به مرز اوکراین ببرند . این تئاتر کاندیدای 5 بخش بازیگری زن و مرد و کارگردانی و نویسندگی و طراحی پوستر شده و برگزیده در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران که از جمله عوامل از تئاتر بازیگران محمد رضا ارکان ، علی جاور ، وحید ملک ثابت ، علی دهقانپور ، میثم صدر ، صاحب ارکمان ، مریم نیک آئین ، سعید شهریار
طراح صحنه : ابوالفضل سلیمی دربرزی
عکاس : مرجانه علی زاده
طراح نور : رضا آقایی
مدیر برنامه ریزی : سعید شهریار می باشد.

یزدفردا