زمان : 10 Mehr 1389 - 20:15
شناسه : 26287
بازدید : 5526
مدیر کل بیمه خدمات درمانی یزد در ابرکوه:مردم جهت استفاده از مزایای بیمه ایرانیان مراجعه نمایند مدیر کل بیمه خدمات درمانی یزد در ابرکوه:مردم جهت استفاده از مزایای بیمه ایرانیان مراجعه نمایند

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:محمد دریجانی به هنگام عیادت از پدر شهید صالحی در گفتگو با یزد فردا ، تعامل و هم اندیشی بین موسسات طرف قرار داد و بیمه خدمان درمانی را در نهایت به نفع بیمه شدگان دانست.


مدیر کل بیمه خدمات درمانی استان یزد افزود: در استان یزد 340000 بیمه شده داریم که نزدیک به 40 در صد ازجمعیت استان در قالب صندوق های کارکنان دولت، بیمه ایرانیان، صندوق سایر اقشار و روستائیان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر صورت هر فرد ایرانی که تحت پوشش بیمه درمان قرار نداشته باشد می تواند تحت عنوان صندوق بیمه ایرانیان، با شرائط ویژه تحت پوشش قرار بگیرد.

به گفته دریجانی، سرانه بیمه ایرانیان معادل 50 درصد از سرانه کارمندان دولت می باشد و 50 درصد باقیمانده نیز از طرف دولت پرداخت می شود و افراد با شرائط مالی ویژه می توانند با تخفیف 50 درصد باقیمانده را پرداخت نمایند.

دریجانی افزود: نزدیک به 50 هزار نفر تحت پوشش این بیمه قرار گرفته اند و توانسته ایم 97 در صد از مردم استان را تحت پوشش بیمه درمان قرار دهیم.

وی از مردم خواست تا چنانچه تاکنون در این مورد اقدام ننموده اند، با مراجعه به دفاتر این بیمه در سراسر استان، تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گیرند.

گفتنی است :مدیر کل بیمه خدمات درمانی و دیگر مسئولان این اداره  به همراه مسئولان بنیاد شهید شهرستان ابرکوه در منزل شهید محمد علی صالحی حضور یافتند و از پدر این شهید گرانقدر عیادت نمودند.

یزدفردا