زمان : 10 Mehr 1389 - 19:44
شناسه : 26280
بازدید : 3485
جشن عاطفه‌ها درشهرستان خاتم برگزار شد جشن عاطفه‌ها درشهرستان خاتم برگزار شد
یزدفردا"جشن عاطفه‌ها براي كمك به دانش‌آموز نيازمند خاتم با حضور فرماندار و جمعي ازمسئولين محلي در اين شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري يزد فردا"، جشن عاطفه‌ها با برپايي ايستگاه‌هاي دريافت كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي مردم به دانش‌آموزان نيازمند در سطح شهر و روستاهاي اين شهرستان برگزارشد.
رئيس كميته امداد امام خميني (ره) خاتم اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها هر ساله همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد براي ياري و كمك به دانش‌آموزان بي‌بضاعت و نيازمند با همكاري و مساعدت مردم در سطح شهر و روستاهاي سراسر كشور برگزار مي‌شود.
محمد ملكي هدف از برگزاري اين مراسم‌ها را عدم توان مالي برخي والدين و خانواده‌ها براي فرستادن فرزندان خود به مدرسه‌ها عنوان كرد.
رئيس كميته امداد خاتم از پشتيباني و همياري ارگان هاي آموزش و پرورش و بسيج در راستاي جمع‌آوري كمك‌ها به قشر نيازمند قدرداني كرد و بيان داشت: نهادها و ارگان‌ها به نحو شايسته فرهنگ و سنت حسنه اولياي الهي را براي خدمت به قشر محروم و بي‌بضاعت انجام دادند.

به گفته وي تمام كمك‌هاي جمع‌آوري شده از طرف مردم به آموزش و پرورش و مديران مدرسه‌ها تحويل داده مي‌شود تا با آشنايي كه مديران مدرسه‌ها از وضعيت مالي خانواده‌هاي دانش‌آموزان دارند به آنها كمك و مساعدت شود.