زمان : 10 Mehr 1389 - 01:35
شناسه : 26274
بازدید : 7067
محمود عادل رزمنده بسیجی نمونه کشوردر گفتگو با یزدفردا :رزمندگان به ابزار مقابله با جنگ نرم مجهز شوند محمود عادل رزمنده بسیجی نمونه کشوردر گفتگو با یزدفردا :رزمندگان به ابزار مقابله با جنگ نرم مجهز شوند
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: یکی از رزمندگان نمونه کشور، محمود عادل رزمنده 50 ساله ابرکوهی است که تلاش نموده ایم در این گفتگو ،دغدغه ها و انتظارات وی از مسئولان کشور را که میتوان دغدغه اکثر رزمندگان دفاع مقدس ذکر نمود به تصویر بکشیم.

لازم به یادآوری است که این یادگار دفاع مقدس، از طرف ستاد نیروهای مسلح کشور به عنوان یکی از 20 رزمنده نمونه کشور و چند مرحله نیز به عنوان بسیجی نمونه شهرستان و استان انتخاب انتخاب شده است. ضمن اینکه دو مرحله نیز به عنوان معلم نمونه کشوری و چند مرحله به عنوان معلم نمونه استانی جزء برگزیدگان بوده است و از لحاظ ورزشی نیز بیش از 50 مقام ورزشی کشوری ، استانی و شهرستانی در رشته های مختلف مانندفوتبال والیبال،بسکتبال، دوچرخه سواری، دومیدانی، تنیس وزنه برداری، کشتی و... وحدود 10 کارت مربیگری و داوری انواع رشته های ورزشی را نیز در کارنامه دارد.
http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=26274_1-1.jpg
وی در مورد سوابق حضور خود در جنگ تحمیلی اذعان داشت: ازسال 59 عضو بسیج شدم و از سال 60 در سن 21 سالگی وارد جبهه های دفاع مقدس شدم و سابقه 4 سال سابقه رزم در جبهه را دارم و در اکثر عملیات های بزرگ بعد از عملیات ثامن الائمه از جمله طریق القدس، فتح المبین، بیت المقدس ، رمضان، خیبر ، کربلای 4 و 5 و اکثرعملیات هائی که در طول دوران دفاع مقدس انجام شد شرکت نموده ام.

عادل افزود:در 6 عملیات نیز مجروح شدم و درحال حاضر جانباز 50 در صد می باشم.

وی در مورد دیدار خود با مسئولان نیز اظهار داشت:با امام راحل ، رهبری معظم انقلاب اسلامی و روسای جمهور و اکثر مسئولان سپاه و بسیج کشور دیدار نموده ام .

عادل هدف از حضور خود در جبهه هارا حفظ اسلام و اعلام واجب کفائی بودن حضور در جبهه ها از طرف امام راحل و حفظ ایران اسلامی ذکر نمود.

وی افزود: بدین جهت کمی بعد از شروع جنگ دانشگاه را رها کردم و باتنی از رفقا که به خیل شهدا پیوستند به جبهه رفتیم.

وی اعتقاد دارد که جمهوری اسلامی به اهدافی که داشته است رسیده است و می بایست جهت حفظ این دستاوردها تلاش نمود.

عادل در مورد دغدغه های خود و بسیاری از همزمان دوران دفاع مقدس اذعان داشت: در حال حاضر یکی از مسائلی که برای ما مطرح و زجر آور است، مسئله تهاجم فرهنگی دشمن است که روی آن بسیار کار شده است و این تهاجم به وسیله ابزاری چون اینترنت و ماهواره به تمام خانواده ها وارد شده است.

وی در مورد درخواست خود از مسئولان اظهار داشت:تقاضا ی من ازمسئولان، تلاش همه جانبه جهت مقابله با این مسئله است و اعتقاد دارم که نبرد با این مشکلات، مشکل تر از نبرد رو در رو با دشمن در 8 سال دفاع مقدس است.

عادل نقش رزمندگان دفاع مقدس در مقابله با جنگ نرم را بسیار تأثیر گذار دانست و از آنان خواست، با مجهز شدن به ابزار روز و آموزش های مورد نیاز، جهت مبارزه و نبرد دراین عرصه، نیز فعالانه شرکت داشته باشند.

وی افزود: از مسئولان کشور نیز می خواهیم ازاین عزیزان، به عنوان دلسوزان نظام بهره کافی را ببرند،البته در این زمینه تلاش هائی صورت پذیرفته است ولی می بایست این تلاش ها تشدید شود.

وی خطاب به مسئولان افزود: اصلی ترین هدف شهدای ما حفظ اسلام بود که عفاف و حجاب نیز یکی از اصلی ترین موضوعات در این دین مقدس است و می بایست باقدردانی از خونهای ریخته شده در راه اعتلای ایران اسلامی، با این مسئله به صورت جدی و ریشه دار تر، برخورد شود.

وی در مورد نقش جوانان در اعتلای نظام اسلامی اذعان داشت:من به عنوان کسی که همیشه به خاطره گوئی دفاع مقدس می پردازم نسل جوان را بسیار مشتاق شنیدن این خاطرات می بینم واعتقاد دارم چنانچه ایثارگری های رزمندگان، برای جوانان بازگو شود تأثیر بسیاری زیادی درپیشبرد اهداف انقلاب در مورد نسل جوان و حل بسیاری از مشکلات از جمله بحث عفاف و حجاب دارد.

عادل افزود:جوانان این دوران، اگر زرنگ تر و با ایمان تر از نسل قبل نباشند کمتر نیز نیستند و اگر موقعیتی پیش بیاید، قطعأ در حمایت از ولایت فقیه و حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، فداکاری و رشادت و ولایت پذیری خود را به اثبات می رسانند.

این رزمنده بسیجی اعتقاد دارد که، رسانه های جمعی و بخصوص تلویزیون تنها قادر به بیان کمتر از نیمی از واقعیات جنگ بوده اند و یکی از علت های آن نیز سختی بیان آن رشادت ها و ایثار گری ها است.
یزدفردا