زمان : 09 Mehr 1389 - 20:31
شناسه : 26261
بازدید : 4634
30 برنامه درهفته نیروی انتظامی در مهریز  برگزار می شود 30 برنامه درهفته نیروی انتظامی در مهریز برگزار می شود
یزدفردا "فرمانده منطقه انتظامي مهريز در نشستی خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: طي هفته نيروي انتظامي در مهريز 30 برنامه در بخش هاي فرهنگي ، آموزشي ، هنري ، ورزشي ، سياسي و اجتماعي پيش بيني شده است .

سرهنگ سيد رضا مكي در آستانه هفته نيروي انتظامي ( 10 الي 16 مهر) افزود: در اين مدت 10 نفر قاچاقچي و همچنين 46 نفر هم توزيع كننده مواد مخدر شناسايي و دستگير شدند.
فرمانده منطقه انتظامي مهريز گفت:طي يكسال گذشته توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي بيش از دو هزار و 800كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف و ضبط شده است.

وي اضافه كرد: كشف بيش از 28 هزار ليتر سوخت قاچاق و 123 مورد كشف سرقت بخصوص سرقت موتور سيكلت ، سه هزار 577 عدد CD غير مجاز و هشت قبضه سلاح شكاري غير مجاز هم از ديگر فعاليت هاي اين فرماندهي بوده است .
فرمانده منطقه انتظامي مهريز از شناسايي و دستگيري چهار هزار و 153 نفر افغاني غير مجاز در سطح اين شهرستان در همين مدت خبر داد كه قصد داشتند بدون مجوز و از مسير مهريز به مركز ايران سفر نمايند.
مكي با اشاره به نقش پليس 110 و همكاري خوب مردم مهريز با اين پليس يادآور شد: طي يكسال گذشته بيش از 12 هزار مورد تماس صورت گرفته كه از اين تعداد سه هزار و 100 مورد آن عملياتي شده است .
وي خاطر نشان كرد: طي هفته نيروي انتظامي در مهريز 30 برنامه در بخش هاي فرهنگي ، آموزشي ، هنري ، ورزشي ، سياسي و اجتماعي پيش بيني شده است .
وي ديدار با خانواده هاي شاهد نيروي انتظامي ، سخنراني در مدارس ، ديدار با مسئولان ، جلسات سخنراني و پرسش و پاسخ و همچنين حضور در نماز جمعه و ارائه گزارش به مردم را از اهم اين برنامه ها عنوان نمود.
یزدفردا