زمان : 08 Mehr 1389 - 20:54
شناسه : 26239
بازدید : 7375
تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه مروست انجام شد تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه مروست انجام شد
با حضور فرماندار ، معاون مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد :
مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه مروست

در این مراسم که ظهر امروز پنجشنبه در محل نمازخانه مدرسه شبانه روزی خلیج فارس مروست برگزار شد از خدمات حسین فلاحتی رئیس سابق آموزش و پرورش مروست که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده است و همچنین از خدمات  حسین یزدانی به واسطه 9 ماه سرپرستی آموزش و پرورش منطقه مروست قدردانی گردید .

فرماندار شهرستان خاتم در این مراسم با اشاره به وجود زیرساختهای لازم برای رشد و توسعه آموزش و پرورش و ارتقاء سطح تحصیلی و علمی دانش آموزان مروست از جایگاه آموزش و پرورش منطقه مروست در سطح استان ابراز نارضایتی کرد .
وی در ادامه افزود با وجود دانش آموزان مستعد و باهوش و دبیران و معلمان پرکار و سخت کوش و زیرساختهای لازم از جمله مدارس نوساز و با کیفیت به خصوص دو مدرسه بسیار خوب که در سال گذشته افتتاح گردید –مدارس خلیج فارس و برکت- جایگاه این منطقه غیر از اولی در استان شایسته نیست و هیچ گونه کم کاری از جانب مدیران آموزش و پرورش پذیرفته نیست .

امامی خاطرنشان کرد جا داشت در این جلسه شخص آقای مدیر کل آموزش و پرورش حضور پیدا می کردند .
وی در پایان خواستار به کارگیری نیروهای بومی در آموزش و پرورش منطقه گردید و گفت شخص استاندار محترم در این زمینه دستور اکید داده اند و لازم است به این خواست به حق نیروهای بومی بخش توجه ویژه گردد .

در پایان مراسم حکم  محمود دانشور به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه مروست توسط فرماندار شهرستان و هاشمی معاون مدیر کل آموزش و پرورش به ایشان اهداء گردید .

یزدفردا