زمان : 07 Mehr 1389 - 18:23
شناسه : 26219
بازدید : 4672
دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاداسلامي از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بازديد كرد دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاداسلامي از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق بازديد كرد
" يزدفردا، علي عسكري سرپرست يزد فردا بافق" به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق، دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی از این واحد دیدن کرد.
دکتر" بابک آل طه" در بدو ورود به گلزار شهداي گمنام دانشگاه آزاد اسلامي بافق رفت وبا ادای احترام به روان پاک شهدای گمنام اين واحد ياد وخاطره آنان را گرامي داشت.
وي در نماز جماعت ظهر و عصر مسجد جامع اين شهر، شرکت نموده و سپس با امام جمعه و فرماندار بافق ديدار كرد.
"آل طه " آنگاه طی یک بازدید دو ساعته از قسمت های مختلف واحد بافق از
نزدیک در جریان فعالیت های این واحد دانشگاهي قرار گرفت.
دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامي، با حضور در هنرسرای دانشگاه آزاد بافق، روند انجام کارهای هنری دانشجویان در قالب فوق برنامه را دیده و ازنمایشگاه آثار هنری اين واحد بازدیدكرد.
او با حضور در ساختمان معاونت پژوهشی از آزمایشگاهها و کارگاههای دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق وهمچنين ازخوابگاههای دانشجویی دیدن کرد و با امکانات وكمبود هاي این بخشها آشنا شد.
دکتر" آل طه" پس از بازدید، در سالن کنفرانس استادسرای دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق ، در نشستی با رئیس ، معاونین و مدیران مهمترین فرصت ها و چالش های فراروي اين واحد را مورد بررسي قرار داد.
دراين نشست صميمي ، معاونین و مدیران واحد بافق ضمن ارائه گزارش از حوزه فعاليت خود ، مسائل و مشكلات موجود را با دبیر منطقه هفت در میان گذارده و از رهنمودهای وي برای حل مشکلات، بهره مند شدند.
دبیر منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامي ، هماهنگی کامل و ارتباط سازنده دانشگاه با مسئولین شهر، همدلی و همبستگی کارکنان ، داشتن امکانات لازم آزمایشگاهی و کارگاهی ، تعداد چشمگیر اختراعات ثبت شده و نزدیکی با مراکز صنعتی را از فرصت های واحد بافق برشمرد وگفت : می توان با تكيه براين فرصتها واستفاده بهينه از ظرفيتهاي موجود بسياري از مشكلات وتنگناها اين واحد دانشگاهي را برطرف كرد.
دکتر آل طه، روند فعالیت های فرهنگی واحد را مثبت ارزیابی کرد و از دست
اندرکاران این حوزه قدردانی نمود.
منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامي شامل استانهاي يزد وكرمان مي باشد.