زمان : 07 Mehr 1389 - 17:05
شناسه : 26200
بازدید : 6567
 سردار استکی در مراسم تودیع و معارفه مسوول جدید بسیج اساتید دانشگاه یزد فتنه سال گذشته و رسوایی فتنه گران و حامیانشان را از الطاف الهی برشمرد سردار استکی در مراسم تودیع و معارفه مسوول جدید بسیج اساتید دانشگاه یزد فتنه سال گذشته و رسوایی فتنه گران و حامیانشان را از الطاف الهی برشمرد
یزدفردا "مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار استکی فرمانده قرارگاه عملياتي سيدالشهدا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اصفهان و جمع کثیری از اساتید بسیجی در دانشگاه یزد برگزارشد.
در این مراسم که شامگاه یکشنبه چهارم مهرماه جاری در سالن شهید منتظر قائم دانشگاه یزد برگزارشد سردار استکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به تبیین توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در تحمیل جنگ هشت ساله علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ناکامی دشمنان در نیل به اهداف پلیدشان پرداخت. وی با ذکر خاطراتی از آن دوران، ایمان به خدا، پیروی از ولایت و اتحاد ملی را رمز پیروزی ملت ایران و عامل ناکامی دشمنان در سرتاسر این دوران عنوان کرد.

در این مراسم همچنین سردار الله دادی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان یزد نیز در سخنانی جایگاه رفیع و نقش موثر ولایت فقیه در حفظ و حراست از کیان اسلام و ارزشهای دینی را تشریح کرد. وی فتنه سال گذشته و رسوایی فتنه گران و حامیانشان را از الطاف الهی برشمرد و آن را نشانه بارزی از درایت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب در هدایت و راهبری انقلاب در مسیر صحیح و طریق مستحکم اسلامی توصیف کرد.

رییس دانشگاه یزد دیگر سخنران این مراسم معنوی بود که در سخنان خود ضمن خیرمقدم به حاضران، یاد و خاطره دلاورمردیها و جان فشانی های فرزندان غیور این ملت و پیروان صدیق خمینی کبیر در دفاع از دین و میهن اسلامی خویش گرامی داشت. وی ابراز امیدواری کرد در دوران کنونی نیز بازماندگان از قافله سرخ شهادت و وارثان حقیقی آن حماسه آفرینان بتوانند با تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه، کشور عزیز اسلامی خود را از هر گزندی حفظ و حراست نمایند.

در این مراسم همچنین از خدمات آقای دکتر حسین ابویی مسوول سابق بسیج اساتید دانشگاه یزد قدردانی و آقای دکتر فضل الله ادیب نیا به عنوان مسوول جدید بسیج اساتید این دانشگاه معرفی شد.

یزدفردا