زمان : 06 Mehr 1389 - 20:22
شناسه : 26188
بازدید : 3910
در چهارمین نشست کارشناسی ستاد عالی ویژن استان یزد اعلام شد : فستیوال زیر 13 سال پسران جنوب آسیا در اردیبهشت 1390 در استان یزد در چهارمین نشست کارشناسی ستاد عالی ویژن استان یزد اعلام شد : فستیوال زیر 13 سال پسران جنوب آسیا در اردیبهشت 1390 در استان یزد
یزدفردا "چهارمین نشست کارشناسی ستاد عالی ویژن استان یزدبه ریاست معاون برنامه ریزی استاندار  برگزار شد .

چهارمین نشست کارشناسی ستاد عالی ویژن استان یزد به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور اعضای این ستاد در محل دفتر معاونت برنامه ریزی استانداری یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،" محمد رضا بابایی" در این نشست تشکیل واحد خیرین هیئات فوتبال استان یزد در خصوص حمایت از چشم انداز توسعه فوتبال آسیا(آسیا ویژن) را گامی موثر در پیشرفت و توسعه فوتبال کشور به ویژه استان یزد عنوان کرد.
وی برگزاری فستیوال زیر 13 سال پسران جنوب آسیا در اردیبهشت سال 1390 در استان یزد را فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های ورزشی ایران اسلامی و استان یزد به ورزش جهان به ویژه قاره آسیا دانست.
معاون استاندار یزد در ادامه با اشاره به اهمیت پخش مستقیم مسابقات لیگ دسته اول کشور توسط صدا و سیمای مرکز استان، این امر را عاملی موثر در افزایش کیفیت بازی ها بر شمرد و افزود: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و واحد های مرکزی استان ها از حامیان اصلی ورزش به ویژه فوتبال کشور به شمار می آید.
لازم به ذکر است در این نشست تفاهم نامه ای مابین هیئات فوتبال استان و شرکت ستاره کویر یزد در راستای طرح آسیا ویژن به امضا رسید.
یزدفردا