زمان : 05 Mehr 1389 - 21:57
شناسه : 26155
بازدید : 4182
رئیس کمیته امداد امام خمینی مهریز در تمامی مدارس مهریز پایگاه جشن عاطفه ها مستقر می شود رئیس کمیته امداد امام خمینی مهریز در تمامی مدارس مهریز پایگاه جشن عاطفه ها مستقر می شود
مهریز :اعظم زارع خبرنگاریزدفردا :رئیس کمیته امداد امام خمینی مهریز در جلسه برنامه ریزی برگزاری جشن عاطفه ها گفت: در تمامی مدارس مهریز پایگاه جشن عاطفه ها مستقر می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی مهریز در این نشست که در محل آموزش و پرورش مهریز برگزار شد گفت: با برنامه ریزی مدون و هماهنگی و تعامل با آموزش و پرورش مهریز در صددیم جشن عاطفه های امسال را با شکوه تر از گذشته برگزار کنیم.
رضا زارعزاده مهریزبا بیان اینکه امسال در سطح مدارس شهری و روستایی پایگاههای ثابت و سیار ایجاد خواهد شد افزود: کمکهایی که به صورت نقدی و غیرنقدی در مدارس جمع آوری می شود دراختیارهمان مدارس قرار می گیرد و توسط مدیران مدارس بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.
وی از همکاری بسیار خوب آموزش وپرورش با کمیته امداد امام خمینی مهریز در برگزاری باشکوه این جشن تقدیر نمود.
رئیس اداره آموزش و پرورش مهریز هم در این جلسه با تقدیر از همکاری کمیته امداد امام خمینی مهریز گفت: جشن عاطفه ها پنجشنبه هشتم مهر با به صدا در آمدن زنگ عاطفه ها در سطح مدارس مهریز آغاز می شود.
سید جلیل عقیلی افزود: پس از برنامه‌ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در آغاز سال تحصیلی ۸۹-۹۰ دستور العمل برگزاری این جشن را به مدارس ارسال کرده ایم تا تمامی مدیران مدارس سعی و تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشن انجام دهند.
در ادامه این جلسه تصمیمات لازم جهت برگزاری باشکوه جشن عاطفه ها در سطح مدارس شهرستان اتخاذ شد.

یزدفردا