زمان : 05 Mehr 1389 - 20:57
شناسه : 26147
بازدید : 3863
به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد؛ نشست شورای استاندارد استان به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار یزد برگزار شد؛ نشست شورای استاندارد استان
یزدفردا "نشست شورای استاندارد استان یزد به ریاست معاون برنامه ریزی استاندار و با حضور مدیر کل امور اقتصادی استانداری و اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،\" محمد رضا بابایی\" در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام هفته دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با ایثار و فداکاری خویش موجبات عزت ایران اسلامی را فراهم ساختند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاكيد بر اهميت استاندارد اظهار داشت: رعایت استاندارد کالا، موجب افزایش کیفیت و به دنبال آن رضایتمندي مردم می شود.
بابایی با اشاره به تعیین میزان استاندارد کالا افزود: ملاک و معیار وضعیت برتر کالا را اداره استاندارد مشخص می کند.
معاون استاندار ادامه داد: برخی از کالاهای تولید داخل کشور که استاندارد را رعایت می کنند در بازار های جهانی نيز با کالاهای سراسر دنیا در رقابتی نزدیک و برابر قرار دارند.
وی با اشاره به شرایط  ویژه و به دلیل فراوانی و تنوع کالاها و واحدهای صنعتی در استان یزد گفت: در وضعیت کنونی رسالت استاندارد به منظور کنترل کیفیت کالاهای تولیدی بیش از پیش احساس می شود.
در این نشست پیرامون برنامه های هفته استاندارد بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.
یزدفردا