زمان : 08 Shahrivar 1385 - 07:42
شناسه : 2611
بازدید : 758
تشكيل شوراي اداري شهرستان ابركوه باحضوراستا نداريزد و هيأت همراه تشكيل شوراي اداري شهرستان ابركوه باحضوراستا نداريزد و هيأت همراه

به گزارش واحد تامين خبر يزدفردا،جلسه شوراي اداري شهرستان ابركوه با حضور ابوالقاسم عاصي استاندار يزد و اعضاء در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد.
در اين جلسه كه معاون عمراني استانداري و تني چند از مديران دستگاههاي اجرايي استان نيزحضور داشتند،استاندار يزد در سخناني گرفتار شدن مديران در امور جاري را زيان آور خواند و ضرورت پرهيز از اين آفت را خاطر نشان ساخت .



وي با بيان اينكه : همه كارگزاران امام زمان ( عج ) هستيم افزود: فرصت كارگزاري و مسئوليت روزگذر و اندك است بايد نهايت بهره را از آن ببريم و همه امكانات و ظرفيتها را در جهت تربيت و رشد و تعالي افراد جامعه بكار بگيريم .
 استاندار يزد تصريح كرد: هفته دولت هفته نزديك شدن به عدالت است،بايد از فعاليتهاي انجام شده گزارش صحيح به مردم ارائه دهيم و دلها را به نور معنويت روشن كنيم .
در اين نشست فرماندار ابركوه با اشاره به مشكل كم آبي در اين شهرستان انتقال آب از رودخانه ماربريرابركوه وكاشت گياهان كم آبخواه را در رفع اين معضل موثر دانست.
 وي ايجاد خطوط راه آهن بين يزد ، ابركوه ، شيراز و نيز برخورداري اين شهرستان از رشته هاي معماري و عمران دانشگاه يزد را خواستار شد.
 در ادامه اين جلسه چندين از مديران اجرايي استان در ارتباط با حوزه كار خود مطالبي بيان كردند.

شوراي اداري شهرستان ابركوه

شوراي اداري شهرستان ابركوه

شوراي اداري شهرستان ابركوه

                    يزدفردا