زمان : 30 Shahrivar 1389 - 23:25
شناسه : 25992
بازدید : 5399
با حضور مسئولان کانون پرورش فکری استان یزد در شورای شهر ابرکوه  توسط شهرداری و شورای ابرکوه صورت گرفت: اعلام حمایت  از ساخت مجموعه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه + گزارش تصویری با حضور مسئولان کانون پرورش فکری استان یزد در شورای شهر ابرکوه توسط شهرداری و شورای ابرکوه صورت گرفت: اعلام حمایت از ساخت مجموعه فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابرکوه + گزارش تصویری
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خواستار تعامل شورای اسلامی شهر ابرکوه در ساخت یک مجموعه فرهنگی شد.

شورای اسلامی شهر ابرکوه از تعامل با فعالیت های فرهنگی در شهرستان ابرکوه خبر داد.


مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با حضور در شورای اسلامی شهر ابرکوه خواستار مساعدت در ساخت یک مجموعه فرهنگی شدند.


علیرضا جلالی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد به همراه معاون این اداره در جمع اعضای شورای شهر ابرکوه، با برشمردن برخی از فعالیت های این کانون، خواستار تعامل شهرداری در واگذاری یک قطعه زمین همجوار این محل، جهت ساخت یک سالن، جهت استفاده کودکان و نوجوانان ابرکوه شدند و بیان داشتند همه ی مجمو عه های موجود در یک شهر باید در اختیار هم و در راستای اهداف مشترک فعالیت نمایند بنا بر این اگر سالنی هم ساخته شود در خدمت عموم ادارات و ارگان ها در زمینه های فرهنگی خواهد بود.


جلالی با اذعان به این مطلب که مستثنی شدن این کانون از شمول اصل 44 قانون اساسی از طرف مقام معظم رهبری نشان دهنده اهمیت و علاقه رهبری انقلاب به فعالیت های متنوع فرهنگی این کانون است و یکی از وظائف شهرداری ها نیز کارهای فرهنگی است تعامل هر چه بیشتر مسئولان شهرداری در این زمینه را خواستار شد.


اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ابرکوه نیز، در این جلسه ضمن تشکر از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و دغدغه های فرهنگی آنان، ضمن اعلام حمایت از فعالیت های فرهنگی در شهرستان، از ساخت این مجموعه فرهنگی استقبال نمودند.


محمد علی فاتحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز با اذعان به پتانسیل های بالای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ،همکاری آنان در برگزاری مراسم روز ورود امام رضا(ع) به شهرستان ابرکوه را خواستار شد.


گزارش تصویری:

عکس رحیم میر عظیم  خبرنگار وسرپرست یزدفردا در ابرکوه

گزارش تصویری : حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در شورای اسلامی شهر ابرکوه


گزارش تصویری : حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در شورای اسلامی شهر ابرکوه


گزارش تصویری : حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در شورای اسلامی شهر ابرکوه

یزدفردا