زمان : 29 Shahrivar 1389 - 23:33
شناسه : 25962
بازدید : 4078
گزارشی از بازدید استاندار يزد  از طرح هاي عمراني مهريز گزارشی از بازدید استاندار يزد از طرح هاي عمراني مهريز
مهریز "خبرنگار یزدفردا "محمد رضا فلاح زاده استاندار یزد همراه با زارعزاده فرماندار مهریز و دیگر مدیران استان و شهرستان ابتدا با حضور در معدن سرب و روي بهادران، بزرگترین معدن سرب و روی خاورمیانه از نزدیک با مسائل و مشكلات این کارخانه با خبر شدند.
تامین زیرساخت های آب و برق و مخابرات این کارخانه از مصوبات سفر هیات دولت به استان یزد بوده و که امید است با سرمایه گذاری شرکت های خارجی این کارخانه به بهره برداری برسد.
سپس استاندار یزد از گاوداری صنعتی رشیدی بازدید کرد ، گفتنی است این واحد تولیدی با 1400 راس گاو، روزانه 15 تن شیر تولید می کند.
در ادامه این سفر استاندار و هیات همراه در مسیر راه به گلزار شهدای روستای گرده کوه سری زده و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را با نثار فاتحه ای گرامی داشتند.
استاندار يزد و هيات همراه در اين سفر يكروزه از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز مسکن مهر قرار گرفت و خواستار تسریع در تکمیل این پروژه را شد.
در ادامه استاندار یزد از عملیات اجرایی ساختمان حوزه علمیه امام جعفرصادق نیز بازدید کرد.
استاندار و هیات همراه همچنین به شهرک صنعتی مهریز رفتند و از کارخانه کاشی اطلس بازدید کردند.
گفتنی است این کارخانه با اعتبار 250 میلیارد ریال با مساحت 18 هکتار و اشتغال زایی 250 نفر با خط تولید 4 و نیم میلیون متر مربع در هفته دولت امسال مورد بهره برداری رسید.
فلاح زاده نیز از نزدیک در جریان مشکلات و کمبود های شهرک صنعتی مهریز قرار گرفت.
گفتنی است آب یکی از اساسی ترین نیاز کارخانه ها و شرکت های موجود در شهرک صنعتی مهریز بود.
یزدفردا