زمان : 29 Shahrivar 1389 - 21:47
شناسه : 25953
بازدید : 4417
مشکلات هيئت هاي ورزشي شهرستان میبد با حضور سيد جلال يحيي زاده  بر رسی شد مشکلات هيئت هاي ورزشي شهرستان میبد با حضور سيد جلال يحيي زاده بر رسی شد
یزدفردا "مشکلات روسای هيئت هاي ورزشي شهرستان میبد با حضور سيد جلال يحيي زاده نماينده مردم ميبد و تفت در مجلس شوراي اسلامي ، مدير كل تربيت بدني استان ، فرماندار و جمعی از مسئولین بحث وبررسي شد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان یزد "نماينده مردم این شهرستان در مجلس شوراي اسلامي در صحبتهاي خود ضمن ابراز خرسندي از حضور يك فرد ورزشي در راس مديريت ورزش استان اضافه نمود :‌خوشحاليم كه كسي که پيشينه قهرماني دارد و داراي سوابق مديريت درخشاني است به عنوان مدير كل تربيت بدني استان منصوب شده است كه اميدواريم با حضور ايشان شاهد رشد و شكوفائي ورزش استان در آينده باشيم .
سيد جلال يحيي زاده در ادامه در خصوص اهميت و جايگاه ورزش طي سخناني اظهار داشت : بايد نگاه به ورزش يك نگاه فرهنگي باشد و اگر اين امر صورت پذيرد مي توانیم در تمامی جنبه ها پيشرفت خوبی داشته باشیم.
 او ادامه داد:بايد تحقيق و بررسي كنيم كه در استان و در هر شهرستان، زمينه و استعداد براي كدام ورزش فراهم است و بر طبق آن برنامه ریزی کرد.
رجائي فرماندار اين شهرستان هم طي سخناني اظهار داشت : شهرستان ميبد با توجه به ظرفيت و استعداد عظیم نيروي انساني جوان و علاقمند به ورزش از امكانات و تجهيزات ورزشي مناسبي برخوردار نيست .
وی تصریح کرد: نداشتن سالن ورزشی و کمبود تجهیزات در سالنهای موجود از معظلات ورزش این شهرستان میباشد.سید غلامرضا کمانه مدیر کل تربیت بدنی استان نیز در این جلسه ضمن تشکر و قدر دانی از مسئولین این شهرستان که به امر ورزش توجه خاصی دارند اظهار داشت: ورزشکاران با استعدادی در این شهرستان وجود دارد که با کمی حمایت و برنامه ریزی مناسب می توان قهرمانان زیادی از این شهرستان به سطح کشور معرفی نماییم.
 در ادامه مديركل تربيت بدني استان يزد تاكيد كرد: ورزشكاران رشته‌هاي مختلف ورزشي بايد در مناسبت‌هاي فرهنگي و راهپيمايي‌ها حضور گسترده داشته باشند.
 وی همچنین از سالن تیراندازی ، زورخانه و زمین تیراندازی با کمان این شهرستان بازدید نمود .
یزدفردا