زمان : 29 Shahrivar 1389 - 17:05
شناسه : 25939
بازدید : 2556
نفرات برتر مرحله اول جشنواره استانی جوانان مساجد یزد معرفی شدند نفرات برتر مرحله اول جشنواره استانی جوانان مساجد یزد معرفی شدند
یزدفردا "نفرات برتر مرحله استانی جشنواره جوانان مساجد یزد در سه بخش آواها ونغمه های آسمانی، هنرهای نمایشی و شعر و قطعات ادبی معرفی شدند.

در بخش تواشیح از بین 5 اثر ارسالی به جشنواره گروه مرآت ثقلین رتبه اول و گروه کوثر ولایت رتبه دوم را کسب کردند.

در بخش سرود در رده سنی 10 تا 15 سال کانون شهدای خورمیز مهریز و در رده سنی 14 سال به بالا کانون منتظران فرج تفت رتبه های اول را به خود اختصاص دادند.

محمد مهدی کمالی از کانون منتظران مهدی تفت در رده سنی 10 تا 15 سال و محمدعلی حق جو از کانون قرآن و ولایت تفت در رده سنی 14 سال به بالا در بخش تکخوانی سرود حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش گلدسته های سپید سید حامد حسینی از کانون باب الحوائج ، محسن استوار از ابرکوه و سیده خدیجه طباطبائی از کانون روضه الشهدا میرک آباد از بین 15 اثر ارسالی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش نثر ادبی محمدحسن کشاورزی رتبه اول و در بخش فیلم کوتاه حمیدرضا شهامتی با فیلم دسته گلی برای مادر از کانون حضرت رقیه و حامد علیزاده با فیلم دیوار از کانون دارلشفاء زارچ به ترتیب حائز رتبه های اول و دوم شدند.

نفر اول کارگردانی در جشنواره تئاتر به حمیدرضا شهامتی، نفر اول بازیگری به فرشاد فلاح و نفر دوم به ناصر ابرقوئی رسید.

در همین بخش مسلم زارع در طراحی صحنه، علیرضا سرسنگی در طراحی لباس به عنوان نفرات برتر و نوری ازاین خاکستر به عنوان کار برتر معرفی شدند.
یزدفردا