زمان : 27 Shahrivar 1389 - 22:42
شناسه : 25927
بازدید : 4204
 با حضور نماینده تفت و میبد انجام شد: بررسی مسائل و مشكلات بخش كشاورزی شهرستان با حضور نماینده تفت و میبد انجام شد: بررسی مسائل و مشكلات بخش كشاورزی شهرستان
یزدفردا "در جلسه ای كه روز پنج شنبه مورخ 26شهریورماه89 با حضور حجت الاسلام یحیی زاده نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی ، دكتر ابرقوئی رئیس سازمان جهادكشاورزی استان ، مهندس عبودتیان فرماندار شهرستان تفت و بخشداران این شهرستان برگزار شد در خصوص مسائل و مشكلات بخش كشاورزی این شهرستان تصمیم گیری شد.

حجت الاسلام یحیی زاده در این جلسه ضمن تشكر از زحمات و خدمات انجام شده در خصوص خشكسالی در شهرستان اهمیت كشاورزی را برای پیشرفت و توسعه كشور یادآور و بر توجه بیشتر به این بخش تاكید كرد.
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی به راهكارهای پیشگیری و جبران خسارت بخش خشكسالی اشاره و خواستار انجام كار فوری در سال جاری شد.
پیش بینی تخصیص چند درصد در بودجه سالانه كشور برای بعضی از بخش های مهم كشاورزی ، سیاست گذاری در توزیع بودجه استانی ، استفاده مناسب از فرصت سفر سوم هیات محترم دولت به استان و استفاده از ظرفیت ها و فرصت های موجود از جمله پیشنهادات نماینده مردم تفت و میبد در این جلسه بود.
دكتر ابرقوئی رئیس سازمان جهادكشاورزی استان هم در این جلسه به جمله حضرت امام (ره) در خصوص اینكه كشاورزی محور اقتصادی انقلاب اسلامی است، اشاره و خواستار توجه بیشتر به این بخش شد. دكتر ابرقوئی جایگاه مهم كشاورزی را یادآور و این حرفه را یكی از مشاغل مهم پیامبران عنوان و خواستار تغییر دیدگاه مدیران به موضوع كشاورزی و تخصیص بودجه خشكسالی كشور شد.
فرماندار تفت هم در این جلسه خواستار تشكیل جبهه واحدی برای پیگیری موضوع خشكسالی استان وشهرستان شد.