زمان : 27 Shahrivar 1389 - 22:34
شناسه : 25925
بازدید : 4699
نماینده تفت و میبد :یك كشیش دیوانه به دستور دیوانه تر از خودش كه  اوباما  باشد این كار زشت را انجام داد نماینده تفت و میبد :یك كشیش دیوانه به دستور دیوانه تر از خودش كه اوباما باشد این كار زشت را انجام داد
یزدفردا"نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی روز پنج شنبه مورخ 25شهریور89 در جمع اعضای شورای اداری شهرستان تفت گفت: كسانی كه بی شرمانه به قرآن كریم هتاكی نمودند به سزای عملشان خواهند رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده در جلسه شورای اداری این شهرستان با محكوم كردن بی حرمتی و هتاكی به قرآن افزود: یك كشیش دیوانه به دستور دیوانه تر از خودش كه'اوباما' باشد این كار زشت را انجام داد.
 وی اظهار داشت: این عمل ننگین یك برنامه دقیق و حساب شده بود و به خیال خود می خواستند اسلام ستیزی را شدت دهند.
یحیی زاده گفت: اگر ملت ایران، همه مستكران را به ذلت كشانده به خاطر حاكمیت قران و پیرو قرآن بودن این ملت است. وی تصریح كرد: آنان موقعی دست به این كار زدند كه جهان اسلام در حمایت از مظلومین فلسطین به شكل باشكوه راهپیمایی كردند و به خاطر دستورات قرآن همبستگی خود را مثل همیشه نشان دادند و مسلمانان شیعه و سنی در ماه رمضان بیشترین انس و همنشینی را با قرآن داشتند.
یحیی زاده افزود: مردم مسلمان هم با اعتراض خود و شعارهای آتشین خود نشان دادند كه این یكی از احمقانه ترین كارهایی است كه آمریكاییها انجام دادند.
وی در ادامه بر تسریع در استانداردسازی و تكمیل كمربندی تفت كه حوادث رانندگی، جان بسیاری از مردم این مسیر را گرفته تاكید كرد.
 این نماینده با بیان اینكه باید یك فكر اساسی برای رفع مشكل بیكاری در این شهرستان شود گفت: بعلت خشكسالیهای پی در پی كار اصلی شهرستان كه كشاورزی و باغداری و دامداری است كمرنگ شده و همه به شهرها هجوم آورده اند. وی اضافه كرد: باید برای مشكل بیكاری جوانان برنامه ریزی دقیق شود.

یزدفردا