زمان : 27 Shahrivar 1389 - 16:11
شناسه : 25911
بازدید : 4249
پرونده همایش کویرنوردی کشوری بانوان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس پرونده همایش کویرنوردی کشوری بانوان در شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس
یزدفردا:دومین جلسه سال جاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان طبس با موضوع بررسی همایش کویرنوردی کشوری بانوان و به درخواست جمعیت هلال احمر برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طبس ، از آنجا که قرار است در مهرماه سالجاری همایش سراسری کویر نوردی بانوان به میزبانی هلال احمر در شهرستان طبس برگزار گردید و با توجه به ارتباط مستقیم این همایش با فرهنگ شهرستان و مبحث حجاب و عفاف که دستور کار سالیانه شورا می باشد جلسه ای با دستور کار ویژه این همایش با حضور امام جمعه شهرستان برگزار گردید.
در این جلسه پس از بحث و بررسی و ارائه نظرات اعضاء مشرف مدیر کل هلال احمر استان یزد توضیحاتی را در خصوص این همایش بیان و تضمیناتی را برای رفع نگرانی های موجود ارائه نمود.
در نهایت اصل برگزاری همایش سراسری کویر نوردی بانوان به تصویب شورای فرهنگ عمومی شهرستان رسید و مقرر گردید تا مجریان امر تمام توان خود را درخصوص رفع نگرانی های مردم و مسئولین شهرستان بکار گرفته و در اجرای همایش رعایت شئونات فرهنگی و عرف و واقعیات اجتماعی دارالمومنین طبس رعایت گردد.


یزدفردا