زمان : 27 Shahrivar 1389 - 15:10
شناسه : 25904
بازدید : 4865
بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه در محکومیت هتک حرمت به قرآن مجید بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابرکوه در محکومیت هتک حرمت به قرآن مجید
ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: هيات رئيسه، اساتيد، دانشجويان و كارمندان دانشگاه آزاد اسلامي واحد ابركوه در محكوميت هتك حرمت به قرآن مجيد بیانیه ای صادر کردند متن این بیانیه به شرح زیر است:
"و مكرو مكروالله و الله خير الماكرين "
اقدام گستاخانه، نفرت‌انگيز و تفرقه‌جويانه اهانت به قرآن كريم توسط عده‌اي مغرض در آمريكا، عملي موهن و غيرانساني است كه نه تنها دل مسلمانان جهان را، كه دل هر انسان آزاده‌اي را به درد آورد. اين توهين بزرگ به ساحت الهي و بيش از يك ميليارد مسلمان در حالي انجام گرفت كه سردمداران غرب در تمام بلندگوها و تريبون‌هاي جهان از آزادي و عدالت و احترام به اديان دم مي‌زند.
اهانت به قرآن كريم، اهانت به تمام اديان آسماني است. لذا مساله سوزاندن قرآن يك مساله فراكشوري و منطقه‌اي بوده و ارزش‌هاي ديني و كرامت انساني تمام پيروان اديان آسماني را زير سوال برده است. اما به لطف و عنايت خداوند متعال، دود اين آتش چشم هتاكان را كور خواهد نمود، آنان در اقدامي تازه، به بهانه بزرگداشت سالگرد حادثه يازده سپتامبر كه در چگونگي، طراحي و عاملان واقعي آن سئوالات بسياري مطرح است، بار ديگر خوي غيرانساني خود را نشان دادند و به جهانيان اعلام كردند كه آنها چيزي از برادري، برابري، صداقت، عدالت و ارزش‌هاي الهي و انساني نمي‌فهمند و از هر فرصتي براي خرد كردن باورها و اعتقادهاي انسان‌ها استفاده مي‌كنند.
ما دانشگاهیان، اساتید، دانشجویان و کارکنان، اهانت به قران کریم و هرکتاب آسمانی دیگر و رسولان الهی را تقبیح و محکوم می نماییم. انتظار ما از پیروان ادیان الهی بطور عام وجامعه مسلمانان بطور خاص، این است که انزجار خودرا نسبت به این عمل نشان داده و برای همیشه محکوم نمایند.