زمان : 26 Shahrivar 1389 - 01:21
شناسه : 25892
بازدید : 3980
بیانیه حوزه هنری استان یزد در هتک حرمت قران کریم بیانیه حوزه هنری استان یزد در هتک حرمت قران کریم
روابط عمومي حوزه هنري استان يزد :هجمه بزرگ و تاريخي سردمداران جهان كفر بر عليه اسلام عزيز اينك وارد مرحله جديدي شده است. در اين قرن بيست و يكم كه ديگر گوش همة جهانيان از طبل هاي توخالي و بدآهنگ مدعي دموكراسي و حقوق بشر غرب و شرق خسته است، اسلام ستيزان مزدور و جيره خواران نظام سلطه پا را از حملات نظامي به عراق، افغانستان، لبنان و فلسطين فراتر نهاده و اين بار اصل و اساس و ستون فقرات اسلام و مسلمين را هدف قرار داده اند.
پس از گذشت سال ها از شكست و ناكامي هاي متعدد آكادمي ها و جماعت شبه روشنفكر وابسته به صهيونيسم بين الملل در به چالش كشيدن آموزه هاي ديني اسلام اينك عده اي به اعلاء درجة توحش و رذالت رسيده و در يك عمل شرم آور اقدام به هتك حرمت قرآن مجيد نموده اند. عملي كه بي شك يادآور اقدامات جنون آميز و وهن آلود ابوجهل ها و ابوسفيان ها در سال هاي آغازين نهضت جهاني و انسان ساز حضرت محمد (ص) مي باشد.
اين اقدام شرم آور تعدادي از افراد كينه توز و دون صفت علاوه بر اينكه در حكم محاربه و اعلان جنگ با خداست تا حد زيادي نشان دهنده منتهاي ضعف ، يأس و حقارت قدرت ها و حكومت هاي غربي و در همة رأس آنها امپرياليسم جهاني آمريكا در مواجهه با قدرت اسلام و مسلمين است.
مديريت ، كاركنان، هنرمندان و هنرجويان حوزه هنري استان يزد ضمن عرض تسليت به پيشگاه حضرت امام عصر (ع) ، مقام معظم رهبري، مراجع تقليد، آيات عظام و كليه مردم مسلمان و حق پرست استان يزد اين اقدام ننگين را محكوم نموده و خواهان معرفي و محاكمه مسببان اصلي و پشت پرده اين عمل هولناك در محاكم صالحه اسلامي مي باشند.