زمان : 25 Shahrivar 1389 - 12:23
شناسه : 25875
بازدید : 5500
مصحف شریف ، هدیه الهی همیشه محفوظ مصحف شریف ، هدیه الهی همیشه محفوظ

مصحف شریف ، هدیه الهی همیشه محفوظ

ای محمد خداوند یارت باد و خداوند مرا شایسته آن بداند تا بند کفشهایت را باز نمایم(۱)


حضرت عیسی بن مریم (ع)

یکم- یقینا مسلمانان جهان و شیعیان ایران نمی پندارند کشیش ملعون آمریکایی اولین دشمن خداوند و احکام و فرامین او در عالم است. دشمنان پر مدعا و پر قدرتی چون فرعون ، نمرود ، شداد و ... به یقین از یک روحانی نمای مسیحی قدرتمند تر و سرکش تر بوده اند. بنا بر این نباید انتظار داشت آتش قهر و غضب الهی فورا خرمن عمر اهانت کنندگان به قرآن کریم را بسوزاند و آنها را به یکباره به دوزخ رهسپار سازد ، تری جونز قطعا ناخن چیده نمرود نخواهد شد. جونز به کتاب خدا اهانت کرد و نمرود با خود حضرت حق در افتاد و می دانیم که خداوند متعال حتی نمرود را نیز نا امید نکرد و تیر او را خونین به سمت وی باز پس فرستاد. چرا که یکی از سنن لا یتغیر الهی سنت امهال کافران است.همان سنتی که در مصحف شریف به صراحت بدان اشاره می کند.


وَلاَ يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ أَنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ خَيْرٌ لِّأَنفُسِهِمْ إِنَّمَا نُمْلِي لَهُمْ لِيَزْدَادُواْ إِثْمًا وَلَهْمُ عَذَابٌ مُّهِينٌ


و البته نبايد كسانى كه كافر شده‏اند تصور كنند اينكه به ايشان مهلت مى‏دهيم براى آنان نيكوست ما فقط به ايشان مهلت مى‏دهيم تا بر گناه [خود] بيفزايند و [آنگاه] عذابى خفت‏آور خواهند داشت (۲).


صدها چراغ دارد و بیراهه میرود بگذار تا بیفتد و بیند سزای خویش


دوم – مقام عظمای ولایت و رهبری در پیام مهم خود فرمودند: « همه باید بدانیم که حادثه ی اخیر ربطی به کلیسا و مسیحیت ندارد و حرکات عروسکی چند کشیش ابله و مزدور را نباید به پای مسیحیان و مردان دینی آنان نوشت»(۳).


شکی نیست که در بین همه ادیان و مذاهب آدم های احمق ، مزدور و بی سواد کم نیستند. همان گونه که در بین مسلمانان ابوسفیان ، معاویه ، یزید و هزاران جانی بالفطره چون حجاج بن یوسف ، صدام و ... پیدا می شوند ، مسیحیت نیز از چنین ظالمان و لامذهبانی مملو و سرشار است.


سوم -هر چند نباید این جنایت عظیم را به پای کلیسا و مسیحیت نوشت ولی باز بنا به تعبیر رهبری عزیز « دولت آمریکا و سیاستمدارن آن اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عوامل اصلی این جنایت بزرگ و بازیگران میدانی آن را که دل یک و نیم میلیارد مسلمان را به درد آورده اند، به گونه ئی شایسته به مجازات برسانند»(۴).


چهارم _ فاجعه ی عظیم اهانت به کلام ا... مجید و در گذشته به پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) بیش از هر چیز مبین فاصله بزرگ و روز افزونی است که سیاستمداران بظاهر مسیحی از تعالیم پیام آور بزرگ صلح و رحمت حضرت عیسی بن مریم(ع) پیدا کرده اند.اینک بیش از هر کس ، دل آن پیامبر اولوالعزم الهی از دست مسیحی نماها خون و محزون است چرا که آن بزرگوار خود بارها و بارها از آمدن پیامبر خاتم خبر داده و هر مسیحی معتقد و مومن می داند که آن پیامبر صلح و آزادی تا چه اندازه به حضرت محمد (ص) ارادت داشته است. آیه ای از مصحف شریف و نیز آیاتی از کتاب مقدس مسیحیان –انجیل- خود سند محکمی است در اثبات حقانیت و عظمت آخرین رسول منجی حضرت احمد (ص).



۱) « و هنگامى را كه عيسى پسر مريم گفت اى فرزندان اسرائيل من فرستاده خدا به سوى شما هستم تورات را كه پيش از من بوده تصديق مى‏كنم و به فرستاده‏اى كه پس از من مى‏آيد و نام او احمد است بشارتگرم پس وقتى براى آنان دلايل روشن آورد گفتند اين سحرى آشكار است» (۵)

۲) «لیکن زود است بیاید بعد از من لقای همه پیغمبران و پاکان؛ پس او تابان شود چون نور بر تاریکی‌های همهٔ آن چه پیغمبران فرموده‌اند.» (۶)

۳) یسوع فرمود: «مگر گمان می‌کنید که من آمده‌ام برای این که باطل سازم شریعت را و پیغمبران را؟ ... زیرا هر پیغمبری نگاه داشته‌است شریعت خدای را و هر آن چه را که خدای بدان سخن کرده بر زبان پیغمبران دیگر.»(۷)

۴) «پس چون آدم برخاست بر قدم‌های خود، در هوا نوشته‌ای دید که مثل آفتاب می‌درخشید. نصَّ عین آن «لااله الاالله و محمّد رسول‌الله» بود.پس آن وقت آدم دهان خود بگشود و گفت: شکر می‌کنم تو را ای پروردگار، خدای من، زیرا تو تفضل نمودی و آفریدی مرا.لیکن زاری می‌کنم به سوی تو، که مرا آگاه سازی که معنای این کلمات محمّد رسول‌الله چیست.خدای فرمود: مرحباً به تو ای بندهٔ من، آدم،همانا می‌گویم که تو اول انسانی هستی که آفریده‌ام او را.تو دیدی نام او را. جز این نیست که پسر توست. آن که زود است بیاید به جهان بعد از این، به سال‌های فراوان.او زود است بشود فرستادهٔ من؛ آن که از برای او آفریدم همهٔ چیزها را.آن که چون بیاید، زود است نور بخشد جهان را.آن که روان او نهاده شده بود در جمال آسمانی، شصت هزار سال پیش از آن که بیافرینم چیزی را.پس زاری کرد آدم، خدای را و گفت:ای پروردگار،این نوشته را به من مرحمت کن، بر ناخن‌های انگشتان دست من.عطا نمود خدای به انسان اول آن نوشته را بر دو شست او.بر ناخن شست دست راست، آن که نصَّ اوست لااله الا الله،و بر ناخن دست چپ آن که نصَّ اوست محمّد رسول الله.پس بوسید اول با مهر پدری این کلمات را.مسح نمود چشمان خود را و گفت: خجسته باد آن روزی که زود است بیایی در آن به جهان.»(۸)

۵) اهانت به قرآن کریم و پیامبر اکرم (ص) قبل از آنکه حربه ای باشد برای شکافتن سینه اسلام و امت مسلمان خود چاه ویلی است که حفار خود را به درون خواهد کشید ، هزار و چهار صد سال است که دشمنان اسلام علیه این شریعت حیات بخش و منجی چه دسیسه ها که نکرده و چه توطئه ها که ننموده اند ، در پای درخت اسلام چه سرها که بر دار نرفت و چه خون ها که ریخته نشد اما هر تیر کینه ای که از کمان ستمکاران رها شد ، هر چند جراحتی اندک بر قامت سرافراز و سربلند اسلام نیز باقی گذاشت اما قبل از اصابت به اسلام و مسلمین ابتدا قلب تیراندازش را شکافت و او را به جهنم واصل نمود و این همان کلام قاطع و نافذ حضرت زینب خاتون (س) است که به سلطان ستمگر عصر خویش –یزید بن معاویه – فرمود :« هر مکر و خدعه ای داری به کار گیر، ولی بدان به خدا سوگند نمی توانی یاد ما را محو کنی و ذکر اهل بیت را از بین ببری ...آیا گمان کردی که چون عرصه را بر ما تنگ نمودی و ما را مانند اسیران به این طرف و آن طرف بردی، ما را نزد خدا خوار نمودی. ای یزید! به خدا قسم تو جز پوست خود را نشکافتی و جز گوشت بدن خود را قطع ننمودی.».(۹)
آری:

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ (۱۰)


ای دل ار سیل فنا بنیان هستی برکند چون ترا نوح است کشتیبان ز طوفان غم مخور

پی نوشت:
 ۱) انجیل برنابا ، ترجمه سردار کابلی ، فصل چهل و چهارم ، آیه ۳۱

۲) سوره آل عمران ، آیه ۱۷۸

۳) گزیده ای از پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه ای به ملت ایران و امت بزرگ اسلام در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری مد ظله العالی

۴)گزیده ای از پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا... خامنه ای به ملت ایران و امت بزرگ اسلام در پی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف در آمریکا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری مد ظله العالی

۵) سوره صف ، آیه ۶

« وَإِذْ قَالَ عِيسَى ابْنُ مَرْيَمَ يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ إِنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلَيْكُم مُّصَدِّقًا لِّمَا بَيْنَ يَدَيَّ مِنَ التَّوْرَاةِ وَمُبَشِّرًا بِرَسُولٍ يَأْتِي مِن بَعْدِي اسْمُهُ أَحْمَدُ فَلَمَّا جَاءهُم بِالْبَيِّنَاتِ قَالُوا هَذَا سِحْرٌ مُّبِينٌ ».

۶) انجیل برنابا ، ترجمه سردار کابلی ، فصل هفدهم ، آیه ۲۲

۷) انجیل برنابا ، ترجمه سردار کابلی ، فصل سی و هشتم ، آیات ۲ و ۴

۸) انجیل برنابا ، ترجمه سردار کابلی ، فصل سی و نهم ، آیات ۱۴تا ۲۹

۹) گوشه ای از خطبه حضرت زینب(س) در دربار یزید ملعون

۱۰) سوره حجر ، آیه ۹

بى‏ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود

یزدفردا