زمان : 23 Shahrivar 1389 - 21:48
شناسه : 25846
بازدید : 4214
بيانيه شوراي اطلاع رساني استان به مناسبت محكوميت هتك حرمت ساحت مقدس قرآن كريم بيانيه شوراي اطلاع رساني استان به مناسبت محكوميت هتك حرمت ساحت مقدس قرآن كريم
یزدفردا"شوراي اطلاع رساني استان يزد در محكوميت هتك حرمت ساحت مقدس قرآن كريم بيانيه اي صادر كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين بيانيه آمده است؛روز گذشته جهان براي بار ديگر شاهد اهانت شيطان پرستان به قرآن كريم- اين معجزه جاويد خاتم الانبيا و المرسلين حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله و سلم) بود. واقعه اي بس دلخراش، اندوه افزا و تاسف بار كه سوز آن از نهاد مسلمانان جهان برآمد و حتي انسانهاي آزاده و حقيقت طلب را آزرده خاطر نمود.
اين هتك حرمت گستاخانه در گوشه اي از دنيا به وقوع پيوست كه در آن مجسمه به اصطلاح آزادي دست بر آسمان برافراشته و هر روز در آن داعيه دموكراسي و حقوق بشر فرياد زده مي شود و امروز شاهد آنيم كه به نام آزادي بيان، حقوق بشر و اختيار در اتخاذ مواضع و بروز عقائد، اين گونه اخگر آتش بر دل مسلمانان جهان مي زنند.
بي شك اين هتاكان ، به حمايت مادي و تبليغاتي دشمنان معنويت و اسلام ستيزان به ويژه سران استكبار جهاني كه در راس آن دولتمردان آمريكائي قرار دارند، دل خوش داشته اند كه اينچنين به خود جرأت جسارت و گستاخي به ساحت دين مبين اسلام داده اند، البته نبايد از نظر دور داشت كه اين خصومت از آنجا نشأت مي گيرد كه مسلمانان با عمل به قرآن و آموزه هاي متعالي اسلام ناب محمدي(ص) در برابر زياده خواهي زورگويان و مستكبران جهان ايستاده اند .
اين افراد بر اين گمان رفته اند كه با چنين اقداماتي مي توانند با اسلام بستيزند و اثري از اين دين بر حق بر جاي ننهند غافل از اينكه خداوند در قرآن كريم فرموده است:‹ انا نحن نزلنا الذكر و انا له لحافظون› و البته كه خداوند خود، دين اسلام را از خطر نابودي حفظ مي فرمايد. اينان نه تنها به كنه اين حقيقت بلكه به ظاهر اين مهم نيز پي نبرده اند كه مومنان با تبعيت از قرآن ناطق، دست از ايمان و عقيده خويش نمي كشند و كافران و معاندان با اين كار خود، خشم و نفرت ملل مسلمان جهان را براي خويشتن خريده اند.
شوراي اطلاع رساني استان ضمن اعلام انزجار شديد از اين اقدام مشمئز كننده و دردآور، اين هتك حرمت و جسارت به ساحت مقدس قرآن كريم را محكوم نموده و از آحاد مردم شريف استان يزد دعوت مي نمايد تا با حضور حماسي خود در تظاهراتي كه صبح روز چهارشنبه (فردا)در محل چهارراه شهدا(اميرچخماق)برگزار مي شود،مشت محكمي بر دهان ياوه گويان و دشمنان اسلام ناب محمدي(ص)بزنند. والسلام علي عباد الله الصالحين