زمان : 19 Shahrivar 1389 - 00:57
شناسه : 25748
بازدید : 3367
نمایشگاه دل های منتظر زارچ نمایشگاه دل های منتظر زارچ


کانون فرهنگی هنری دارالشفاء در ماه مبارک رمضان و همزمان با لیالی قدر نمایشگاه دل های منتطر را درمحل مسجد دارالشفاء زارچ برپا نمود . در این نمایشگاه اثار برگزیده ارسالی مسابقه دل نوشته ایی به اقا امام زمان (عج) که به همت کانون فرهنگی هنری دارالشفاء زارچ در استانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در سطح کانون هاتی مساجد یزد برگزار گردید به نمایش گذاشته شده است .

در فراخوان این مسابقه که با هدف نشر و ترويج فرهنگ انتظار و مهدويت در سطح جامعه برگزار شد از علاقمندان دعوت شد در تمام گروه های سنی بویژه نوجوانان و جوانان دل نوشته های خود را خطاب به مولای مهربانمان حضرت حجت (عج) به این کانون ارسال نمایند .علاقمندان میتوانند از این نمایشگاه تا پایان ماه مبارک رمضان بازدید نمایند.

خاطر نشان میشود کانون فرهنگی هری دارالشفاء زارچ یکی از کانون های فعال سال ۸۸ استان یزد در ماه مبارک رمضان مجری طرح انسی با قران و طرح تفسیر کوتاه جزء یک قران ویژه خانه های نور مساجد میباشد .همچنین این کانون در صدد راه اندازی بانک سی دی و نرم افزار های اموزشی و قرانی در کنار کنابخانه مسجد دارالشفاء زارچ در ماه مبارک رمضان می باشد .

یزدفردا