زمان : 18 Shahrivar 1389 - 01:46
شناسه : 25722
بازدید : 4512
استاندار یزد در دیدار با پزشکان خدمات با کیفیت و ارزان پزشکان یزدی را عامل مهم جذب هموطنان به استان یزد برای درمان دانست. استاندار یزد در دیدار با پزشکان خدمات با کیفیت و ارزان پزشکان یزدی را عامل مهم جذب هموطنان به استان یزد برای درمان دانست.

استاندار یزد در دیدار با پزشکان

 خدمات با کیفیت و ارزان پزشکان یزدی را عامل مهم جذب هموطنان به استان یزد برای درمان دانست.

استاندار یزد بر ضرورت اولویت بندی نیازهای جامعه درمان استان یزد برای پیگیری و برطرف کردن نیازها تاکید کرد.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی استانداری یزد، "محمدرضا فلاح زاده " شب گذشته در دیدار با جمعی از پزشکان عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد، اظهار داشت: در نگاه مسئولان، تغذیه و درمان در اولویت یکم نیازهای مردم قرار دارد.
وی با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق(ع) که فرمودند: " مردم از سه چیز بی نیاز نیستند؛ فقیه و دانشمند پرهیزکار، امیر و حاکم خیرخواه و قدرتمند و طبیب دانا و مورد وثوق " گفت: پزشکان استان یزد، انسانهایی متعهد و مورد وثوق مردمند.
استاندار یزد مردمی بودن، تواضع، روحیه ارتقاءطلبی و داشتن نگاهی ملی و بین المللی درکار را از جمله ویژگی های پزشکان یزدی بر شمرد.
وی همچنین خدمات با کیفیت و ارزان پزشکان یزدی را عامل مهم جذب هموطنان سایر استانها به استان یزد برای امر درمان دانست.
فلاح زاده با اشاره به اهمیت تبدیل وضعیت دانشگاه و ارتقا به تیپ یک ، خواستار تدوین طرح جامعی در این زمینه شد و بر تلاش برای رسیدن به قطب آموزشی و درمانی کشور ، ارتقا رتبه پژوهشی دانشگاه، رفع نیاز درمان بیماریهایی همچون هپاتیت،ایدز و بیمارهای روانی تاکید کرد.
مدیریت ارشد استان در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تقدیر از دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی (ره) یزد به خاطر تدوین و تصویب سند جامع سلامت استان ، خاطرنشان ساخت: باید بر اساس این سند گام برداشته شود، این سند را جدی بگیرید تا عملیاتی شود.
در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از تلاش پزشکان حاضر در این نشست قدردانی شد.

یزدفردا