زمان : 16 Shahrivar 1389 - 16:52
شناسه : 25669
بازدید : 2785
استقبال مردم شهرستان خاتم از برنامه تلويزيونی گام برتر شبکه تابان استقبال مردم شهرستان خاتم از برنامه تلويزيونی گام برتر شبکه تابان

استقبال  مردم شهرستان خاتم از برنامه تلویزیونی گام برتر


یزدفردا:اختصاص سه قسمت از برنامه تلویزیونی گام برتر به شهرستان خاتم كه اولین قسمت آن با حضور سید ناصر امامی فرماندار شهرستان و دكتر وكیلی یكی از نخبگان شهرستان خاتم در عصر روز سه شنبه مورخ 9شهریور89 از طریق شبكه استانی یزد پخش گردید ، در بین مردم شهرستان  خصوصا  مردم شهر مروست بازتاب خوبی  داشته به است .

در این برنامه وكیلی یكی از جوانان نخبه شهر مروست كه دارای مدرك دكترای پزشكی اجتماعی و رتبه 13 كنكور سراسری می باشند به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل و مشكلات شهرستان پرداخته و امامی فرماندار ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در زمینه زیر ساخت های توسعه ای شهرستان و اقداماتی كه تاكنون به خصوص در زمینه های آموزشی ، ورزشی ، عمرانی و ... انجام شده برنامه های آتی آن فرمانداری را اعلام نمود .


بنابراعلام  روابط عمومی فرمانداری خاتم  عده زیادی از مردم و مسئولین شهرستان طی پیام های جداگانه ای مراتب تقدیر و تشكر خود را از فرماندار خاتم اعلام نموده اند .

گفتنی است: قسمت دوم این برنامه ساعت 18.28عصر روز سه شنبه مورخ 16شهریورماه89 با حضور فرماندار و استاد لاری پور از هنرمندان برجسته استان و شهرستان خاتم و قسمت سوم نیز عصر روز سه شنبه مورخ 23شهریور89 با حضور فرماندار و سید شهاب الدین نورالدینی مخترع و مبتكر جوان هراتی شهرستان خاتم از طریق شبكه استانی تابان پخش خواهد شد .

روابط عمومی فرمانداری ضمن دعوت از مردم شریف استان یزد و شهرستان خاتم به تماشای این برنامه ها از شبكه استانی یزد –تابان- به خاطر توجه به مناطق محروم تقدیر و تشكر کرده است.


در پایان یزدفردا آمادگی خود را جهت انتشار نظرات مردمی اعلام می دارد.

یزدفردا