زمان : 13 Shahrivar 1389 - 23:20
شناسه : 25603
بازدید : 2991
مدیربیمارستان حضرت فاطمه ازهرا(س) مهریز: خیرین ده میلیارد ریال به بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز کمک کردند مدیربیمارستان حضرت فاطمه ازهرا(س) مهریز: خیرین ده میلیارد ریال به بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز کمک کردند

مدیربیمارستان حضرت فاطمه ازهرا(س) مهریز:

خیرین ده میلیارد ریال به بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز کمک کردند

یزدفردا "زارع:مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز کفت: تاکنون خیرین محترم بیش از ده میلیارد ریال به این بیمارستان کمک نموده اند.
مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز گفت: با استفاده از این کمک ها بخش عمده ای از نیازهای تجهیزاتی و عمرانی این بیمارستان تامین گردیده است.
سید رسول محسن زاده افزود: مساعدت در بخشهای سی سی یو، قلب، پلی کلینیک تخصصی، آی سی یو، و تامین برخی از تجهیزات پزشکی از جمله این مساعدتها می باشد.
وی اهداء یک باب منزل مسکونی به ارزش پانصد میلیون ریال را یکی از جدیدترین کمکهای خیرین ذکر کرد و گفت: این منزل مسکونی نوساز و در مساحت 250متر و زیربنای 165متر بنا شده است.
مدیر بیمارستان حضرت فاطمه الزهراء(س) مهریز ضمن قدردانی از بانیان خیر اینگونه اقدامات خیرین را در جهت رفع نیازهای حیاتی و اساسی مردم عنوان نمود و از خیرین خواست کمکهای مادی و معنوی خود را تداوم بخشند.


یزدفردا