زمان : 12 Shahrivar 1389 - 03:07
شناسه : 25551
بازدید : 3532
مدیر حوزه‌های علمیه:آیت‌الله فقیه‌یزدی پشتكار زیادی در كسب علم و معرفت داشت مدیر حوزه‌های علمیه:آیت‌الله فقیه‌یزدی پشتكار زیادی در كسب علم و معرفت داشت

مدیر حوزه‌های علمیه:آیت‌الله فقیه‌یزدی پشتكار زیادی در كسب علم و معرفت داشت


یزدفردا: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: آیت‌الله فقیه‌یزدی عالمی برجسته بود كه عمر خود را صرف تحصیل و تدریس علم و معرفت كرد و پشتكار زیادی در این زمینه داشت.
آیت‌الله مرتضی مقتدایی در حاشیه مراسم تشییع پیكر آیت‌الله فقیه یزدی در قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله احمدی فقیه یزدی گفت: آیت‌الله فقیه یزدی از اساتید برجسته حوزه‌های علمیه و فردی تلاش‌گر در تدریس، كسب علم و معرفت بود.
وی افزود: ساده‌زیستی، تربیت اساتید فاضل و پشتكار در كسب علم و دانش از مهم‌ترین ویژگی‌های این عالم بزرگ است.
مدیر حوزه‌های علمیه بیان داشت: ایشان همواره به دنبال مطالعه و كسب مطالب علمی جدید بود و در تدریس‌ خود هم از بیان مطالب ارزشمند كوتاهی نمی‌كرد.
وی تصریح كرد: این عالم بزرگ و مجاهد در عرصه‌های علمی، عمر خود را در راستای خدمت به نظام اسلامی و نشر معارف اهل‌بیت(ع) صرف كرد و در این راستا هیچ كوتاهی نداشت.
آیت‌الله مقتدایی با بیان اینكه آیت‌الله فقیه یزدی همواره به دنبال پژوهش‌های علمی و كسب معرفت بود، اظهار داشت: این فقیه فرهیخته در امر تدریس هم فعالیت‌های در خور تحسینی انجام دادند كه حاصل تلاش‌های ایشان تربیت طلابی فاضل در حوزه‌های علمیه بود.
وی تصریح كرد: همچنین در مسائل اخلاقی هم ایشان زبان‌زد بودند و برخورد بسیار خوبی را با طلاب و روحانیون داشتند.
مدیر حوزه‌های علمیه در پایان سخنان خود خاطرنشان كرد: ایشان در پاسخگویی به مردم هم كوتاهی نمی‌كرد و همواره به راحتی در كنار مردم حاضر می‌شد.