زمان : 07 Shahrivar 1389 - 18:24
شناسه : 25372
بازدید : 2740
به مناسبت هفته دولت سالن وحدت رستاق شهرسان صدوق افتتاح شد به مناسبت هفته دولت سالن وحدت رستاق شهرسان صدوق افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت سالن وحدت رستاق شهرسان صدوق افتتاح شد


به گزارش روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان یزد صبح امروز 7 شهریور ماه با حضور مدیر كل سیاسی و امنیتی استانداری ، مدیر كل تربیت بدنی استان یزد ، فرماندار و بخشدار شهرستان صدوق
مشاور ورزشی استاندار ، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق ،‌معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی اداره كل تربیت بدنی و جمعی از مسئولین و ورزشكاران ، سالن وحدت رستاق شهرستان صدوق افتتاح گردید .
در این مراسم مدیر كل تربیت بدنی استان طی سخنانی كوتاه ضمن تشكر از مسئولان شهرستان صدوق و همچنین مهندسین ناظر این پروژه اظهار داشت : ساختمان و سالن قسمتی از ورزش است و بخش دیگر آن مربی و دانش ، ایجاد انگیزه بین ورزشكاران و حمایت از آنها است .
وی اضافه نمود : امیدواریم در آینده شاهد قهرمانی های ورزشكاران این خطه در سطح استان و كشور باشیم .در حاشیه این مراسم مرشد حامد رفیعی در مدح امام علی (ع) اجرای برنامه نمود و همچنین ورزشكاران مدرسه جودو پایگاه قهرمانی رستاق به اجرای حرکات جودو پرداختند و از طرف مدیر كل تربیت بدنی استان به تمامی ورزشكاران مدرسه جودو لباس ورزشی این رشته اهداء گردید .
لازم بذكر است سالن وحدت رستاق شهرستان صدوق با زیر بنای 1252 متر مربع و هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد و 930 میلیون ریال از اعتبارات ملی ساخته شده است
.

یزدفردا