زمان : 07 Shahrivar 1389 - 18:22
شناسه : 25370
بازدید : 2477
نتایج مسابقات کارمندان دولت شهرستان یزد  اعلام شد نتایج مسابقات کارمندان دولت شهرستان یزد اعلام شد

 نتایج مسابقات کارمندان دولت شهرستان یزد  اعلام شد


یزدفردا "حمید رضا شیر مسئول روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد در گفتگو با یزدفردا  نتایج مسابقات کارمندان دولت شهرستان یزدرا اعلام کرد .
تأمین اجتماعی مقام اول تیمی مسابقات پینگ پنگ كارمندان دولت شهرستان یزد را كسب كرد .
مسابقات كاركنان دولت شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در هفته دولت در محل سالن شهید مدیری مجموعه ورزشی شهید پاكنژاد با حضور 8 تیم از ادارات تأمین اجتماعی ، آموزش و پرورش ناحیه 2 یزد ، خدمات درمانی ، بانك ملی ، راه و ترابری ، استانداری ، كمیته امداد امام خمینی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد این تیمها در 2 گروه 4 تیمی به صورت دوره ای به رقابت پرداختند كه پس از انجام مسابقات در مرحله مقدماتی از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد راه یافتند و پس از مسابقه در مرحله حذفی تیم تأمین اجتماعی به مقام اول ، تیم آموزش و پرورش به مقام دوم ، تیم خدمات درمانی به مقام سوم و تیم بانك ملی به مقام چهارم تیمی نائل آمدند .
همچنین در ادامه مسابقات تیمی در بخش انفرادی ورزشكاران در یك جدول حذفی به رقابت پرداختند كه علی اكبر جعفری نژاد از تأمین اجتماعی ، محمد علی حاجی بلوری از آموزش و پرورش ، جلال حسنی از تأمین اجتماعی و دكتر محسن محمودیان از خدمات درمانی به ترتیب به مقام اول تا چهارم دست یافتند .

نتایج مسابقات شطرنج كارمندان دولت شهرستان یزد
مسابقات شطرنج كارمندان دولت شهرستان یزد با حضور 24 شركت كننده پس از پایان 7 دور در تاریخ 4/6/89 به پایان رسید .
به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد این مسابقات كه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در محل سالن خانه شطرنج واقع در بلوار امام جعفر صادق (ع) برگزار شد ، حبیب ا... تقی پور با 6 امتیاز از آموزش و پرورش در جایگاه نخست ایستاد و رضا نجف زاده از دارایی و هانی زارع از بانك ملی هر دو با 5 امتیاز و با پوئن شكنی 30 و 5/27 به ترتیب به مقامهای دوم و سوم نائل آمدند .
سرپرستی مسابقات بر عهده امیر محسن صلحی زاده رئیس هیئت شطرنج شهرستان یزد و داوری و منشی مسابقات به عهده منصور دهقانی و محسن صمصامی بوده است .


درخشش كارمندان استانداری در مسابقات دوومیدانی كارمندان دولت شهرستان یزد
مسابقات دو صحرا نوردی كارمندان دولت شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت در تاریخ 3/6/89 در محل استادیوم شهید نصیری رأس ساعت 21 با حضور 18 دونده برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد این مسابقات در 3 رده سنی برگزار شد كه در پایان رقابتها در گروه سنی 20 تا 30 سال در مسافت 2000 متر هادی خبری با ثبت ركورد 46/7 دقیقه از استانداری گردن آویز طلا ، احمد زارع و هادی ملانوری از تأمین اجتماعی و استانداری مشتركاً با ثبت ركورد 10/8 دقیقه به گردن آویز نقره و مرتضی دهقان از راه و ترابری با ثبت ركورد 25/9 دقیقه به گردن آویز برنز دست یافتند . در گروه سنی 30 تا 40 سال در مسافت 1500 متر ، حسین كهدوئی از استانداری با ثبت ركورد 10/6 دقیقه ، حمید رضا روستائی با ثبت ركورد 36/6 دقیقه و سید حسن حسینی با ثبت ركورد 55/7 دقیقه به ترتیب به مقامهای اول تا سوم رسیدند .
همچنین در رده سنی 40 تا 50 سال در مسافت 1000 متر حسن رضائی از آموزش و پرورش با ثبت ركورد 50/3 دقیقه ، مصطفی دوست گل از آموزش و پرورش با ثبت ركورد 51/3 دقیقه و علیرضا خساره از نیروی انتظامی با ثبت ركورد 23/4 دقیقه سكوهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

یزدفردا