زمان : 07 Shahrivar 1389 - 01:54
شناسه : 25350
بازدید : 2929
اولين جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت برگزار شد اولين جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت برگزار شد

ولين جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت برگزار شد

یزدفردا :اولین جلسه اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت در محل فرمانداری برگزار شد .

سید احمد عبودتیان فرماندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت در این جلسه تقارن آغاز به كار این شورا در شهرستان را با هفته دولت به فال نیك گرفته و خواستار الگو قرار دادن شهیدان رجائی و باهنر در برنامه ها و كارهای شورا شد.

فرماندار شهرستان تفت از بی رونقی بازار اطلاع رسانی و رسانه شهرستان انتقاد و خواستار تقویت جایگاه روابط عمومی ادارات شهرستان در جهت اطلاع رسانی از خدمات نظام و دولت در شهرستان و ایجاد روحیه امید در مردم شد.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان تفت تشكیل این شورا را یك اقدام ارزنده و مناسب دانست و اظهار امیدواری نمود انشالله با برنامه ریزی و تشكیل كمیته های مختلف اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد باشیم.

سید احمد عبودیتان راه اندازی كریدور اختصاصی اطلاع رسانی شهرستان را در بخش های پیامك، پرتال خبری ، بیلبوردهای تبلیغاتی و اطلاع رسانی و راه اندازی ویژه نامه خبری و اطلاع رسیانی و... مهم ترین عناوین و دستور كار این شورا عنوان و از اعضا خواست تا تمام تلاش و همت خود را در این راستا به كار گیرند. وی هم چنین از اعضا خواست تا در كارها و برنامه ریزی ها اصل صداقت را در نظر داشته باشند و برای رضای خدا انجام وظیفه نمایند.

در ابتدای این جلسه علی احمدیان مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های این شهرستان گزارشی را از نحوه برگزاری جلسه تعیین اعضای هیات رئیسه ، تهیه اساسنامه ، تعیین دبیرخانه و برنامه های این شورا بیان نمود . اعضا نیز در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداخته ومقرر گردید دبیرخانه شورا در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مستقر و اعضا نظرات خود را در خصوص تشكیل كمیته ها و برنامه های شورا به دبیرخانه شورا ارسال نمایند.

یزدفردا