زمان : 07 Shahrivar 1389 - 01:40
شناسه : 25347
بازدید : 4065
پیام شورای اسلامی شهر و شهردار مهردشت به مناسبت هفته دولت پیام شورای اسلامی شهر و شهردار مهردشت به مناسبت هفته دولت

پیام شورای اسلامی شهر و شهردار مهردشت به مناسبت هفته دولت


ابرکوه – رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: شهرداری و شورای اسلامی شهر مهردشت به مناسبت هفته دولت پیامی به شرح زیر صادر کرد:
در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است .
در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز، جانفشانی فرزندان فداکار و پاک نهاد این مرز و بوم،بزرگترین بخش تاریخ ماست که در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام،رجائی و باهنر، فصل نوینی را در تاریخ انقلاب گشود و به پاسداشت این از خود گذشتگی، هفته ای به نام دولت در کشور ما نامگذاری شد.
معانی ارزشمندی که پس از شهادت این دو بزرگوار برای ما متجلی شده ،همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت های جمهوری اسلامی ایران آنرا طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت، کمک شایانی نمودند.
هفته دولت هفته تجدید پیوند و نمادی از وحدت مردم و مسئولین است.مردم با بررسی عملکرد مسئولان و درک مشکلات و توانمندیهای دستگاه های اجرائی،بیش از پیش، به دولت نزدیک می شوند.
در این هفته، دولت کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی هاريا، از آنان یاری می جوید.
به برکت رشادت ها و جانفشانی های فرزندان رشید این مرز و بوم و غیرت و همت والای جوانان عالم و فرهیخته ایران،کشورما در مسیر پیشرفت و توسعه،گام های اساسی برداشته و قله های افتخار را یکی پس از دیگری در می نوردد.
دولتمردان جمهوری اسلامی نیز، در کنار مردم و به پاس این افتخار آفرینی ها،نهضت عظیم خدمات رسانی را، سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در این مسیر، ثابت قدم خواهند بود.
اینجانبان تقارن هفته دولت با ایام پر فیض و برکت رمضان، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی الهی را به ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم شهید پرور و ولائی مهردشت و بویژه مدیران و کارگزاران دولت دهم تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون، در جهت تداوم خدمت به اسلام و نظام اسلامی را مسئلت داریم.
محمد علی احمدی رئیس شورای اسلامی شهر مهردشت
علی فلاح مهر آبادی شهردار مهردشت

یزدفردا