زمان : 07 Shahrivar 1389 - 00:50
شناسه : 25345
بازدید : 2991
نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار مدیران بانک مسکن استان خدمت به مردم را مهمترین اولویت کار بانکها دانست نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار مدیران بانک مسکن استان خدمت به مردم را مهمترین اولویت کار بانکها دانست

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار مدیران بانک مسکن استان

 خدمت به مردم را مهمترین اولویت کار بانکها دانست

یزدفردا "نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد در دیدار مدیران بانک مسکن استان با اشاره به نقش مهم بانک ها در نظام اقتصادی کشور نقش بانک مسکن در تامین مهمترین نیاز مردم یعنی مسکن را مهم خواند و گفت: توجه به تامین مسکن مردم امر مهمی است و باید تلاش شود زمینه ساخت و تامین مسکن در بخشهای مختلف تسهیل شود تا مردم بتوانند این نیاز اساسی خود را تامین کنند.
حجت الاسلام محمد علی صدوقی جلب اعتماد مردم به بانکها را مهم خواند و گفت: باید زمینه جذب سرمایه های خرد و کلان مردم به بانک ها در جهت توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت کشور در عین بهره مندی مردم از این سرمایه گذاری ها را فراهم کرد و این مهم تنها با جلب اعتماد مردم میسرخواهد شد.
امام جمعه یزد ادامه داد : باید میان میزان تسهیلات پرداختی و نیاز مردم برای رفع مشکل مسکن همخوانی وجود داشته باشد تا مردم بتوانند تسهیلات دریافتی را در همین بخش صرف کنند.
نماینده ولی فقیه در استان خدمت به مردم را مهمترین اولویت کار بانکها دانست و بر تلاش بانکها برای خدمت به مردم و ارائه خدمات آسان در چارچوب ضوابط به مردم تاکید کرد.
در ابتدای این دیدار احمد اسلامی مدیر امور شعب بانک مسکن استان یزد نیز گزارشی از اقدامات این بانک در طرح مسکن مهر بیان کرد و گفت: تاکنون 1290 میلیارد ریال تسهیلات ساخت برای 7758 واحد مسکونی مهر پرداخت شده است.
احمد اسلامی افزود : 66 میلیارد و 658 میلیون ریال تسهیلات جهت آماده سازی 6685 واحد مسکن مهر در استان پرداخت شده و به منظور بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی روستایی نیز سیصد میلیارد ریال به سه هزار متقاضی روستایی پرداخت شده است.
مدیر امور شعب بانک مسکن استان یزد در پایان با اشاره به تلاش بانک مسکن برای ارائه تسهیلات به مردم گفت : طی یکسال گذشته بانک مسکن یزد در مجموع 1873 میلیارد ریال تسهیلات در بخشهای مختلف پرداخت کرده است.

یزدفردا