زمان : 07 Shahrivar 1389 - 00:22
شناسه : 25341
بازدید : 5219
 افتتاح پروژه روشنائی ورودی شمال یزد+گزارش تصویری افتتاح پروژه روشنائی ورودی شمال یزد+گزارش تصویری

گزارش تصویری :

پروژه روشنایی ورودی شمال یزد بهره برداری شد


یزد :مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا:به مناسبت هفته دولت ، پروژه روشنایی ورودی شمال یزد با حضور عباسعلی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد - عزیزالله سیفی فرماندار یزد – شهردار زارچ و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید .

مدیرعامل شركت توزیع برق استان یزد در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: استان یزد در چهار ماهه نخست سال جاری به طور میانگین 1.2 درصد در روز دچار خاموشی بوده است كه این رقم در مقایسه با میانگین كشوری بسیار پایین است و استان یزد كمترین میزان خاموشی در سطح كشور را داشته به گونه ای که خاموشی‌های استان یزد در مدت زمان یاد شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 37 درصد كاهش یافته است.
محمدرضا صحتی: افزود : در هفته دولت امسال 27 پروژه با 30 میلیارد و 300 میلیون تومان در بخش برق استان یزد افتتاح می‌شود كه پروژه روشنایی ورودی شمال شهر یزد از نخستین طرح‌های بهره‌برداری شده در این بخش است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه‌ای هستیم كه افتتاح آن بسیاری از مشكلات موجود به ویژه در بخش حوادث این منطقه را می‌كاهد.
عباسعلی رضایی با ابراز خرسندی از تلاش و فعالیت دستگاه‌های اجرایی در امر خدمت‌رسانی به مردم عنوان كرد: مسئولان استان یزد فعال‌تر از همیشه در عرصه خدمت‌رسانی تلاش می‌كنند و هدفی كه دولت شهیدان رجایی و باهنر داشتند، امروز دولت دكتر احمدی‌نژاد نیز آن را كه چیزی جز خدمت به مردم و محرومان جامعه نیست، با قدرت تمام اجرایی كرده و انجام می‌دهد.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان یزد همزمان با سراسر كشور، بیان داشت: شركت توزیع برق استان یزد یكی از دستگاه‌هایی است كه رتبه برتر را كسب كرده و در شورای اداری كه در پایان هفته دولت برگزار می‌شود، از خدمات این دستگاه تقدیر می‌شود.
فرماندار یزد نیز در این مراسم گفت : پروژه روشنایی شمال شهر یزد یكی از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری بود و مساعدت بسیار خوبی از سوی معظم‌له برای بهره‌برداری از این پروژه صورت گرفت.
عزیزالله سیفی خاطرنشان كرد: با بهره‌برداری از این طرح از بسیاری از صدمات جانی و مالی در این محور جلوگیری می‌شود.
شهردار زارچ نیز در این مراسم با اشاره به اینكه در سال‌های 84 و 85، در این محور 20 نفر جان خود را به دلیل نبود دید كافی و در اثر سانحه از دست داده‌اند، اظهار داشت: با اجرای این پروژه كه در طول 10 كیلومتر به اجرا درآمده است، دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نخواهیم بود.
علی‌محمد بابایی با تشریح این طرح عنوان كرد: پروژه روشنایی ورودی شمالی یزد به طول 10 كیلومتر از پل الغدیر تا سه راهی طبس اجرا شده كه پنج كیلومتر از این طرح در حوزه زارچ و پنج كیلومتر نیز در حوزه اشكذر اجرایی شده است.
وی یادآور شد: از پنج كیلومتر این پروژه در بخش زارچ اجرایی شده، چهار كیلومتر به طور كامل به اتمام رسیده است و برای بهره‌برداری از یك كیلومتر باقیمانده نیاز به 600 میلیون تومان دیگر اعتبار است و در صورت تامین اعتبار به موقع برای این یك كیلومتر، طرح یاد شده تا پایان سال جاری به طور كامل قابل بهره‌برداری است.

گزارش تصویری :مسعود میرجلیلی خبرنگاریزدفردا



































یزدفردا