زمان : 06 Shahrivar 1389 - 23:11
شناسه : 25338
بازدید : 2946
رئیس كل دادگستری استان یزددر اولین همایش جشن گلریزان شهرستان مهریز: از ابتدای سال 88 تاكنون با كمك‌های مردمی 140 زندانی نیازمند جرائم مالی غیرعمد در استان یزد آزاد شدند رئیس كل دادگستری استان یزددر اولین همایش جشن گلریزان شهرستان مهریز: از ابتدای سال 88 تاكنون با كمك‌های مردمی 140 زندانی نیازمند جرائم مالی غیرعمد در استان یزد آزاد شدند

رئیس كل دادگستری استان یزددر اولین همایش جشن گلریزان شهرستان مهریز:

از ابتدای سال 88 تاكنون با كمك‌های مردمی 140 زندانی نیازمند جرائم مالی غیرعمد در استان یزد آزاد شدند

مهریز "علیرضا صادقی " سرپرستی یزدفردا :اولین همایش جشن گلریزان شهرستان مهریز با همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان یزد و شهرداری و شورای اسلامی و فرمانداری مهریز برگزار شد
در ابتدای این مراسم سعید حایری رئیس شورای شهر مهریز با اشاره به اینكه برگزاری جشن گلریزان، نخستین تجربه شهرستان مهریزدر این زمینه است، اظهار امیدواری كرد: این جشن نیكوكارانه منشاء حركتی نو و خیری در سال‌های آینده و زمینه‌ساز مشاركت بیش از پیش خیران مهریزی در این امر خداپسندانه باشد.
سعید حائری افزود امیدواریم با استمرار جشن گلریزان در شهرستان مهریز و سایر شهرستان‌های استان یزد، دیگر شاهد حضور زندان جرائم مالی غیرعمد در زندان‌های سطح استان نباشیم.
وی همچنین از زحمات ولی‌نیا، مدیركل سازمان زندان‌های استان یزد كه با حضور خود در شهرستان مهریز، دیدگاه مردم و مسئولان این شهرستان را نسبت به زندان و زندانی تغییر داد، قدردانی كرد.
غلامحسین حیدری رئیس كل دادگستری استان یزد نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری جشن گلریزان در شهرستان مهریز اظهار امیدواری كرد: شاهد برگزاری پربارتر این جشن‌ها در سایر شهرستان‌های استان یزد نیز باشیم.
حیدری افزود از ابتدای سال 88 تاكنون با كمك‌های مردمی و مقداری كمك‌های دولتی، موجبات آزادی 140 زندانی جرائم مالی غیرعمد در استان یزد فراهم شده است كه هفت نفر از این زندانیان مهریزی بوده‌اند و برای آزادی آنها یك میلیارد و 850 میلیون ریال هزینه شده است.
حیدری عنوان كرد: در حال حاضر نیز پنج زندانی مهریزی دیگر در زندان‌های این استان به سر می‌برند و به مبلغی معادل 135 میلیون تومان برای آزادی آنها نیاز است.
احمدعلی زارع‌زاده فرماندار مهریز نیز در ادامه مراسم خاطرنشان كرد: تنها در نظام اسلامی است كه مدیران آن تا این حد دلسوز و پیگیر كار مردم هستند و این به واقع یك نعمت الهی و از بركات انقلاب و امام خمینی (ره) و ثمره خون شهدا است
زارع‌زاده همچنین با بیان خاطراتی از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، از نیكوكاران مهریزی خواست با الگوگرفتن از رزمندگان كه هستی خود را در راه خدا و اسلام دادند، به بخشش ثروت خود بپردازند.
در پایان رییس شورای شهر مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار یزد فردا از جمع آوری 21 میلیون تومان كمك مالی از سوی خیرین و دستگاه‌های این شهرستان در جشن گلریزان خبر داد.


یزدفردا