زمان : 03 Shahrivar 1389 - 18:29
شناسه : 25279
بازدید : 3629
در نشست اعضای هیئت فوتبال شهرستان یزد مدیر كل تربیت بدنی : با توجه به خواست عمومی باید به علاقمندان به فوتبال پاسخگو باشیم . در نشست اعضای هیئت فوتبال شهرستان یزد مدیر كل تربیت بدنی : با توجه به خواست عمومی باید به علاقمندان به فوتبال پاسخگو باشیم .

در نشست اعضای هیئت فوتبال شهرستان یزد

مدیر كل تربیت بدنی : با توجه به خواست عمومی باید به علاقمندان به فوتبال پاسخگو باشیم .

یزدفردا "سه شنبه مورخ 2 شهریور ماه ساعت 19 به همت و همیاری هیئت فوتبال شهرستان یزد مراسمی همراه با ضیافت افطار و در حضور سید غلامرضا كمانه مدیر كل تربیت بدنی استان ، سید محمد سعید میرسعیدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان یزد ، محمد امیرخانی رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان یزد ، حق شناس و هاشمیه نایب رئیس و دبیر هیئت فوتبال استان ، حسن معیری دبیر هیئت و دیگر اعضای هیئت فوتبال شهرستان یزد در محل هتل سنتی داد برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره تربیت بدنی شهرستان یزد در ابتدای این نشست مهندس سید محمد میرسعیدی رئیس هیئت فوتبال شهرستان یزد با توجه به ذیق وقت فقط به حاضرین جلسه خیرمقدم عرض نمود و زمان را در اختیار دیگر اعضا قرار داد تا فقط شنوده باشد و بتواند در تصمیم گیریها بهترین راه را انتخاب نماید .
در این نشست كمانه مدیر كل تربیت بدنی ضمن تبریك به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) عنوان كرد امیداواریم با برگزاری این نشستها باعث پیشرفت فوتبال شهرستان یزد شویم و پس از بحث و تبادل نظر و اجرای آن درخصوص مسائل كلی هیئت بتوانیم جایگاه خود را در كشور پیدا كنیم .
كمانه در اختیار قرار دادن سخت افزارهای ورزشی به هیئتهای ورزشی را از وظایف اداره كل تربیت بدنی دانست و اظهار داشت ما با برنامه ریزیی كه كردیم بی شك در سالهای آتی در فضای ورزشی كمبودی نخواهیم داشت .
مدیر كل تربیت بدنی بیان كرد جلسات فنی به صورت جداگانه در هر كمیته باید به صورت مستمر برگزار گردد تا براساس نظرات شما مدیران بتوانند چهارچوب كار را مشخص و پس از آن با كمترین مشكل به طرف اهدافتان حركت نمایند .
وی گفت : با توجه به خواست عمومی مردم و علاقمندی ویژه آنها به ورزش فوتبال باید تلاش كنیم تا پاسخگوی مخاطبین باشیم .
در این آیین اعضاء و مسئولین كمیته های هیئت شهرستان یزد از دست مسئولین احكام خود را دریافت كردند .

یزدفردا