زمان : 03 Shahrivar 1389 - 18:15
شناسه : 25273
بازدید : 2812
خاتم: جلسه برنامه ریزی هفته دولت در شهرستان برگزار شد. خاتم: جلسه برنامه ریزی هفته دولت در شهرستان برگزار شد.

خاتم: جلسه برنامه ریزی هفته دولت در شهرستان برگزار شد.

یزدفردا "سید ناصر امامی فرماندار شهرستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان و آرزوی سلامتی برای مقام عظمی ولایت تصریح كرد انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی را داشته است اخیراً مراسم رونمایی از هواپیمای بدون سرنشین توسط ریاست جمهور و همچنین سوخت گذاری نیروی اتمی بوشهر را داشتیم كه این نشانه عزم راسخ جوانان این مرزو بوم است و این موفقیتها قطعاً قلب امام زمان را شاد خواهد نمود امیدواریم رهبری حضرت آقا ختم شود به ظهور امام زمان (عج) و همه در ركاب ایشان به شهادت برسیم . یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می داریم شهیدانی كه از بطن مردم بودند مهمترین ویژگی شهید رجایی مردمی بودن ایشان بود و خدا را شكر می كنیم كه چند سال است شاهد ریاست جمهوری مردمی رجایی گونه هستیم و می گوید اگر انرژی اتمی حق شماست حق ما هم است و این گفته تمام دنیا را به این نیرو كه حق آنهاست سوق خواهد داد بنده از كلیه مسئولین شهرستان تقدیر و تشكر می نمایم كه طی یكسال گذشته فعالیتهای خوبی را در شهرستان و در خدمت مردم انجام دادند شهرستان در برنامه های مختلف طی دو سال مقام اول را داشته است در بحث ستاد دهه فجر ، ستاد الگوی مصرف وستاد سفر، در حوزه سواد آموزی رتبه اول را كسب نمود در حوزه جرم و جنایت كمترین جرائم را داشتیم نمایشگاه هفته دولت این شهرستان برگزیده اعلام شدشما خود همه تلاشهای انجام شده را در جریان هستید و الحمدا... كارهای خوبی در شهرستان انجام شده و امیدواریم همه كارها فقط برای رضای خداوند متعال باشد و انشاءا... كلیه مدیران نسبت به ارائه خدمات خود در هفته دولت از هر طریق ممكن اقدام نمایند.

فرماندار در ادامه افزود دشمن از هیچ چیز نمی تواند بهره برداری كند جز از اختلافات داخلی كه الحمدا... همه چیز به خوبی پیش می رود و هر چند مشكلاتی و تحریمهایی است اما ما در طی دوران انقلاب نشان دادیم كه این تحریمها را با موفقیت پشت سر گذاشته و شاهد موفقیتهایی هستیم كه بدست جوانان خودمان انجام و دنیا را به حیرت در آورده است و اینها درسهایی است كه باید به آن توجه شود و انشاءا...همانند گذشته شاهد پیروزی در سایر زمینه ها باشیم

در ادامه عطائی بخشدار مركزی نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت و دستورالعمل بزرگداشت هفته دولت را قرائت نمودند.

جناب سرهنگ عطایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیز ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)تصریح كرد الحمدا... جمهوری اسلامی ایران در سی و یك سال فعالیت خود خدمات بسیار خوبی را به مردم ارائه نموده و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دولت نهم و دهم این خدمات بسیار بیشتر انجام شده است و انشاءا... این خدمات را قدر نموده و در خدمت به مردم از هیچ كوششی دریغ نورزیم .

در پایان كلیه اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را ارائه و پس از بحث و بررسی تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ گردید:



مقرر گردید كلیه ادارات شهرستان نسبت به نصب پارچه ، بنر ، پرچم در سردرب ادارات و درج جملاتی در سربرگ نامه های اداری اقدام لازم معمول نمایند.

مقرر گردید شهرداری هرات نسبت به تعویض پرچمهای میادین شهر و نصب پارچه در سطح شهر در رابطه با هفته دولت اقدام لازم معمول نماید .

مقرر گردید ناحیه مقاومت بسیج سپاه برنامه ریزی بازدید از خانواده شهدای هفته دولت را معمول و زمان اجرای برنامه را به فرمانداری اعلام نماید .

مقرر گردید كلیه ادارات عملكرد یكساله خود را به فرمانداری ارائه نمایند.

مقرر گردید خبرنگار صدا و سیما برنامه ریزی نماید تا از مدیران شهرستان مصاحبه و گزارش اقدامات انجام شده را از آن طریق اطلاع رسانی نماید .

مقرر گردید اداره تبلیغات اسلامی با همكاری فرمانداری نسبت به برگزاری گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و قرائت قرآن كریم در عصر روز دوشنبه مورخ 8/6/89 از ساعت 5/6 عصر در محل مسجد جامع اقدام نماید و در این خصوص مقرر شد اداره تامین اجتماعی نسبت به پذیرایی مختصر در زمان افطار و اداره آموزش و پرورش تداركات لازم را در این خصوص معمول نمایند.

مقرر شد اداره ارشاد اسلامی با همكاری اداره فنی و حرفه ای مراسم شب شعری را در شنبه شب مورخ 6/6/89 در محل اداره فنی و حرفه ای برنامه ریزی نماید.

مقرر گردید ادارات از كارمندان بازنشسته خود تجلیل نمایند.

مقرر گردید كلیه اداراتی كه دارای پروژه عمرانی قابل افتتاح می باشند آمادگی خود را جهت افتتاح رسمی آن پروژه داشته تا بر اساس اعلام فرمانداری و با حضور یكی از مقامات استان (استاندار و یا معاونین ایشان ) پروژه ها افتتاح گردد.

مقرر گردید در جلسه ای از كارمندان و دستگاههای برتر شهرستان تجلیل گردد.

مقرر گردد اداره تبلیغات اسلامی نسبت به اطلاع رسانی هفته دولت و ارائه گوشه ای از اقدامات دولت در شهرستان توسط روحانیون اقدام لازم معمول نماید .

مقرر گردید كلیه ادارات در محل آن اداره نمایشگاهی از عملكرد خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

مقرر گردید اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نسبت به برگزاری نمایشگاه كتاب اقدام لازم معمول نماید.

مقرر گردید بنیاد شهید و امور ایثارگران با همكاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه نسبت به غبارروبی گلزار شهدا در روز پنج شنبه مورخ 4شهریور89 برنامه ریزی لازم معمول نماید .

مقرر شد اداره تربیت بدنی نسبت به برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف بین كارمندان دولت اقدام لازم معمول نماید .

مقرر گردید كمیته امداد نسبت به جمع آوری كمكهای داوطلب به كارمندان دولت به ایتام اقدام لازم معمول نماید همچنین آن اداره همایش ویژه ای با حضور مددجویان و مدیران شهرستان برنامه ریزی و اجرا نماید .

مقرر شد شبكه بهداشت ودرمان نسبت به ویزیت رایگان بیماران در یكی از روزهای هفته دولت اقدام لازم معمول نماید ضمناً در این خصوص اطلاع رسانی لازم نیز معمول گردد.

مقرر گردید اداره مخابرات شهرستان نسبت به ارائه پیام های كوتاه به مناسبت هفته دولت و گزارش اقدامات انجام شده اقدام لازم معمول نماید .

مقرر شد اداره بهزیستی شهرستان نسبت به برپایی ضیافت افطاری با حضور مددجویان و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان اقدام لازم معمول نماید .

مقرر گردید اداره كتابخانه عمومی شهرستان نسبت به عضویت رایگان كارمندان و اعضای خانواده آنها در هفته دولت اقدام لازم معمول و نتیجه را به فرمانداری اعلام نماید .

یزدفردا