زمان : 03 Shahrivar 1389 - 04:01
شناسه : 25257
بازدید : 2400
12 دستگاه سیستم مدیریت واتوماسیون شبكه برق فشارمتوسط در اداره كل راه آهن شرق كشور نصب شد 12 دستگاه سیستم مدیریت واتوماسیون شبكه برق فشارمتوسط در اداره كل راه آهن شرق كشور نصب شد

12 دستگاه سیستم مدیریت واتوماسیون شبكه برق فشارمتوسط در اداره كل راه آهن شرق كشور نصب شد

بافق :علی عسکری سرپرستی یزدفردا :به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی اداره كل راه آهن شرق برای اولین بار در كشور 12 دستگاه اتوریكلوزر شبكه 20 كیلو وات با قابلیت مونیتورینگ و كنترل از راه دور همزمان و هماهنگ ( سیستم مدیریت و اتوماسیون شبكه برق فشار متوسط ) در این اداره كل نصب و راه اندازی شد.
این روابط عمومی می افزاید: مدیركل راه اهن شرق با اعلام این خبر گفت : سیستم انتقال اطلاعات و اتوماسیون این مجموعه برای اولین بار در كشور به این طریق اجرا شده و تمام مراحل طراحی مشاوره ونظارت آن توسط كارشناسان این اداره و اجرای آن توسط پیمانكاران ایرانی انجام شده است.
مهندس "محمد پور فخری" مشخصه بارز این سیستم را مونیتورینگ و كنترل همزمان و هماهنگ 12 دستگاه اتو ریكلو زر بر شمرد كه برای اولین بار دركشور درمرحله اجرا است و درحال حاضر نیز این بخش از سیستم نصب و راه اندازی شده ودرمرحله تست می باشد كه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی هزینه تمام شده این پروژه را 5 میلیارد ریال اعلام كردوافزود :از مزایای سیستم مدیریت و اتوماسیون شبكه برق سرعت زیاد در رفع خطای شبكه و به حداقل رساندن قطعی و نوسانات برق تحت پوشش محور طبس و بافق می باشد.
مدیركل راه اهن شرق قدرت مانور عالی ایمنی بالا و جلوگیری از تك فاز یا دو فاز شدن برق شبكه حتی برای یك لحظه را از دیگر مزایای این سیستم دانست
وی خاطر نشان كرد : این پروژه می تواند به عنوان مدل برای سایر نقاط شبكه ریلی كه دارای شبكه برق اختصاصی هستند مورداستفاده قرار گیرد.

یزدفردا