زمان : 03 Shahrivar 1389 - 03:35
شناسه : 25254
بازدید : 2080
استاندار یزد:تولید ، توسعه و ایجاد اشتغال را به دنبال خواهد داشت استاندار یزد:تولید ، توسعه و ایجاد اشتغال را به دنبال خواهد داشت

استاندار یزد:تولید ، توسعه و ایجاد اشتغال را به دنبال خواهد داشت

استاندار یزد گفت: تولید یعنی خودكفایی، ایجاد اشتغال، جلوگیری از فقر و باروركردن اندیشه های دانشگاه همراه با تجربه عملی تولیدكنندگان ، كه رشد و توسعه كشور را به دنبال دارد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، \" محمد رضا فلاح زاده\" در نشستی با اعضای انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد كه در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن تاكید بر توجه مسئولان و مدیران به بخش صنعت و معدن گفت: به دلیل اهمیت صنایع و معادن در استان یزد نگاه و رویكرد مدیران به برنامه ریزی و توسعه این بخش معطوف شده است.
وی با اشاره به تاثیر علم و دانش در پیشرفت و توسعه در تمامی زمینه ها از پیگیری ویژه مسئولان استانی در خصوص كسب مجوز دانشگاه صنعتی در استان یزد خبر داد.
فلاح زاده گفت: طرح راه اندازی اولین مركز پژوهشی و مطالعاتی ویژه صنعت كاشی و سرامیك ایران در استان یزد بر بالابردن كیفیت و كمیت این صنعت تاثیر بسزایی دارد.
استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در رونق بخشیدن به امر تولید بر جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در سراسر استان به ویژه مناطق محروم تاكید كرد.
وی به منظور بررسی مشكلات و رفع موانع موجود بر سر راه تولید كنندگان در بخش صنعت و معدن از تشكیل جلسه ای با حضور مدیران بانك های استان، رئس سازمان بازرگانی ، مدیركل صنایع و معادن و اعضای انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد خبر داد.
در ابتدای این نشست نیز اعضای انجمن مدیران صنایع و معادن استان به بیان دیدگاه ها و نكته نظرات خود پرداخته كه در آن تعامل استانداری یزد با بخش صنعت و معدن و نشست های هم اندیشی و بررسی مشكلات موجود بر سر راه تولید كنندگان را مثبت ارزیابی كردند.