زمان : 01 Shahrivar 1389 - 03:11
شناسه : 25207
بازدید : 17610
 خلاف های   پنهان علی كريمی با تصاویر افشا شد خلاف های پنهان علی كريمی با تصاویر افشا شد

 خلاف های پنهان علی كریمی با تصاویر افشا شد



عــلی کـریمـی در جمـع کـودکـان بـی سرپــرسـت










علی کریمی در کنار بابک معصومی - زمانیکه کسی کمکی به بابک معصومی نکرد علی کریمی تمام مخارج بیمارستانشو پرداخت کرد



بابک معصومی: زمانی که پزشکان از من قطع امید کرده بودند، علی کریمی تمام هزینه های درمانی ام را پرداخت کرد





علی کریمی و مرام معرفت در سطح تیم ملی!!حرکتی انسان دوستانه از عل

علی کریمی غول چراغ جادو / این داستان واقعی است

آرزوی جوان روستایی
ماه مبارک رمضان در پیش بود و «احسان علیخانی» در تدارک برنامه‌ای ویژه برای ساعات افطار. مجری جوان تلویزیون که در اجرای برنامه‌های مناسبتی تبحر خاصی دارد، به صورت اتفاقی نشریه‌ای محلی را می‌بیند که در آن با یک جوان بیمار شمالی مصاحبه شده است. جوان ساده و صادقی که قد او به خاطر عملکرد نامناسب غدد داخلی و تشخیص نادرست پزشکان بسیار بیشتر از حد متعارف رشد کرده و به 50/2 متر رسیده است. حال آنکه وی به لحاظ مالی هم در شرایطی نیست که از پس هزینه‌های سنگین عمل جراحی برآید.


مرتضی مه‌زاد(همان جوان مریض روستایی) در گفت‌و گوی دراز مدت خود با این برنامه درسته خیلی حرف نزد اما با نگاهاش خیلی چیزا به ما فهموند فهمیدیم چقدر غم توی دلشه کسی که به کلی اعتماد به نفس خودش را از دست داده بود او هفت سال است که از خانه بیرون نیامده بودکه مبادا کسی او را با انگشت اشاره نشان دهد مسخره کند مرتضی به غیر از قد بسیار بلندش غم های دیگری هم داشت : تومور داخل سرش / این که یه پاش از پای دیگرش کوتاه تر است / غم دوری از پدر / غم اجاره نشینی در یکی از روستاهای چالوس . اما احسان علیخانی در پایان برنامه آخرین سوال را از مرتضی می پرسد :


- مرتضی آرزوت توی زندگی چیه؟

بعد از کمی من من می گوید:

- سلامتی ام رو بدست بیارم......... یه خونه واسه خودمون داشته باشیم ...... یه کامپیوتر داشتم ...... و علی کریمی رو می دیدم

احسان علیخانی هم با شنیدن آرزوی آخر مرتضی جلو می ره با مرتضی دست می ده و می گه:

- اون آرزو های دیگه ات رو نمی تونم کاری کنم اما این آرزوی آخرت رو بهت قول می دم همین امشب ردیف کنم قول مردونه می دم

مرتضی از این قضیه خوشحال بود که یکی از آرزوهاش به زودی برآورده می شه اما نمی دونست این آرزو آرزوهای دیگرش هم برآورده می کند


علی کریمی با یک متر و 78 سانتیمتر قد درکنار مرتضی مه‌زاد 2.50 متر
ملاقات با جادوگر / جادوی کریمی در خیابان سئول
شنبه 7 شهریور، استودیو 11 شبکه سوم، مرتضی همراه با مادر خود جلوی دوربین قرار گرفته و صادقانه حرف می‌زد. از آرزویی که مدت‌هاست روزها را به یاد آن شب می‌کند؛ ملاقات با علی کریمی.

«یعنی او را می‌بینم؟»
این رویایی است که جوان صادق شمالی همواره در شوق تحقق آن است و زمانی که قصد خروج از تلویزیون را هم داشت و به آن می‌اندیشید، اما هرگز فکر نمی‌کرد به همین زودی آرزویش رنگ واقعیت به خود بگیرد. مرتضی در پایان برنامه از سوی علیخانی دعوت به صرف شام شد و همراه با هم راهی رستورانی در خیابان سئول شدند. جایی که علی کریمی انتظار ورودشان را می‌کشد!
... و چقدر زیبا بود لحظه‌ای که مرتضی سرشار از شوق تحقق آرزویش بود و کریمی خوشحال‌تر از وی که توانسته دل یک هموطن را شاد کند.


کریمی در جریان این ملاقات به مه زاد قول کمک داد و قرار شد از طریق دوستان خود ترتیبی بدهد تا مرتضی مه زاد توسط بهترین پزشکان متخصص در آلمان مورد معاینه قرار بگیرد. و خود به تنهایی تمام هزینه های معالجه او را تقبل کرد و حسابی به این جوان حال داد . مرتضی که اصلا فکر نمی کرد علی کریمی انقدر آدم خوبی باشد حسابی شوکه شده بود. اما سریال نیکو کاری علی کریمی همین جا تمام نشد و بعد از صرف شام با آنان از داخل کیفش یه جعبه در می آورد و به دست مرتضی می دهد و در آن جعبه چیزی نبود جز یه لپ تاپ آخرین مدل. اشک در چشمان مرتضی حلقه می زند و کریمی را در آغوش می گیرد و می بوسد. علی کریمی به تنهایی ۳ آرزوی بزرگ مرتضی را برآورده کرده بود پس می توان گفت علی کریمی غول چراغ جادو!!!!!!!!


و این هم علی کریمی در کنار بلندقدترین پسر ایران که در برنامه ماه عسل شرکت کرد. از بلندی قد خودش دچاره عارضه شده بود. مجری ازش پرسید چه آرزویی داری. گفت سه تا آرزو دارم. یکی اینکه سالم باشم. لپ تاپ داشته باشم. و علی کریمی رو از نزدیک ببینم. همون شب علی کریمی یه لپ تاپ براش خرید و رفت به دیدنش و گفت هزینه درمانت هم میدم بری آلمان. هر سه تا آرزوشو برآورده کرد

البته علی کریمی بارها دست به این کارهای نیکوکارانه زده بود که از جمله آن:

تقبل هزینه عمل فوتسالیست سرطانی تیم ملی کشورمان/دیدار با کودکان یتیم و فوتبال بازی کردن با آن ها / در آوردن محد رضا گلزار از بازداشتگاهی در دبی و ...

علی كریمی در پاسخ به بیانیه‌ باشگاه استیل آذین مبنی بر اخراجش از این باشگاه، تاكید كرد كه تمام این حاشیه‌سازی‌های در پاسخ به یك مصاحبه است نه چیز دیگری.

به گزارش ایسنا، باشگاه استیل آذین ظهر روز یك‌شنبه در بیانیه‌ای رسمی اعلام كرد كه علی كریمی بازیكن این تیم به دلیل آنچه كه روزه‌خواری و توهین به مسوولان فدراسیون فوتبال در جریان تمرین‌های این تیم خوانده شده، از این باشگاه اخراج شده است، این در حالی است كه این بازیكن نامدار فوتبال ایران تمام دلایل مطرح شده در این‌باره را رد كرده و مدعیان آن را به خدا واگذار می‌كند.

علی كریمی در این باره گفت: سال‌های سال است كه بازی می‌كنم اما هیچ گاه در مورد من چنین مسائلی مطرح نشده و نبوده چرا كه من یك مسلمان هستم و به مسائل دینی و مذهبی اعتقاد دارم. آن‌ها اگر چنین ادعایی داشتند چرا همان روز اعلام نكردند و اجازه دادند من برابر استقلال بازی كنم.

وی افزود: فكر می‌كنم همه این حاشیه‌سازی‌ها به خاطر مصاحبه من قبل از بازی در مورد مدیریت قبلی بوده است.

كریمی تاكید كرد: در مورد مطلبی كه از قول من درباره‌ی آقایان عزیزمحمدی و علیپور نوشته بودند باید این نكته را متذكر شوم كه این عزیزان در فدراسیون زحمت‌های زیادی را متحمل می‌شوند و هیچ وقت به خودم اجازه ندادم و نمی‌دهم به آن‌ها توهین كنم. شما می‌توانید از آقایان عزیزمحمدی و علیپور سوال كنید كه آیا تا به امروز صحبتی از من درباره‌ی آن‌ها دیده‌اند یا نه.


یزدفردا