زمان : 31 Mordad 1389 - 19:05
شناسه : 25191
بازدید : 1981
شهرستان خاتم به لحاظ جذب سوادآموز مقام اول را در بین سایر شهرستان ها كسب نمود. شهرستان خاتم به لحاظ جذب سوادآموز مقام اول را در بین سایر شهرستان ها كسب نمود.

شهرستان خاتم به لحاظ جذب سوادآموز مقام اول را در بین سایر شهرستان ها كسب نمود.

سید ناصر امامی فرماندار و رئیس ستاد راهبردی نهضت سواد آموزی شهرستان تصریح كرد نهضت سواد آموزی شهرستان خاتم در سالجاری به لحاظ جذب سواد آموز در دوره های مقدماتی و تكمیلی نسبت به حجم پیش بینی شده به لحاظ جذب سواد آموز مقام اول را در سایر شهرستانها كسب نمود.
فرماندار در ادامه افزود با برنامه ریزی های انجام شده و بی سوادی در شهرستان تا سال 1390 ریشه كن خواهد شد و انشاءا... شاهد جشن باسوادی شهرستان باشیم البته در بسیاری از روستاها بی سوادی تقریباً وجود ندارد و همه مردم از سواد خواندن و نوشتن برخوردارند .
امامی در پایان با اشاره به آمارگیری بی سوادی شهرستان تصریح كرد آمارگیری و شناسایی بی سوادان یكی از موضوعات مهمی است كه انشاءا... با همكاری سایر ادارات شهرستان و این فرمانداری در سالجاری انجام خواهد شد و كلیه بی سوادان شناسایی و تحت پوشش قرار خواهند گرفت .
نهضت سوادآموزی نیز تاكنون توسط آموزشیاران در بسیاری از روستاها این آمارگیری را انجام اما با توجه به گستردگی شهرهای هرات و مروست این كار به كمك سایر ادارات انجام خواهد شد .

یزدفردا