زمان : 31 Mordad 1389 - 19:00
شناسه : 25188
بازدید : 2211
مدرسه راهنمایی خیر ساز بركت هرات افتتاح شد. مدرسه راهنمایی خیر ساز بركت هرات افتتاح شد.

مدرسه راهنمایی بركت هرات افتتاح شد.

یزدفردا "با حضور فرماندار ، حجه الاسلام حسینی المدنی مشاور سازمان نوسازی كشور ، نمایندگان بنیاد بركت ، مدیر كل نوسازی مدارس و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز ، مدرسه راهنمایی بركت هرات افتتاح شد.

سید ناصر امامی فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم تصریح كرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نهضت مدرسه سازی و نوسازی مدارس امروزه توانسته است در تمامی نقاط و شهرستانها و مناطق دور دست بهترین و مناسبترین مكانهای آموزشی را برای فرزندان این انقلاب مهیا نماید و مدرسه ای كه امروزه به بهره برداری رسید با همت و مساعدت مؤسسه بنیاد بركت وابسته به ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) با اعتبار سه میلیارد و هشتصد و چهل میلیون تومان در مسافت 834 مترمربع وهزارو سیصد متر مربع محوطه سازی در زمینی به مساحت 30670 مترمربع اجرا گردید و پروژه مذكور از 6 باب كلاس ، 1باب سالن و ...تشكیل گردیده است لذا بنده این تلاش والای عزیزان را در سازمان آموزش و پرورش ، نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز ارج نهاده و دست آنها را می بوسم و انشاءا... با همت این عزیزان كمبود فضاهای آموزشی در شهرستان خاتم مرتفع گردد. البته گلایه ای نیز از آموزش و پرورش شهرستان دارم كه متاسفانه به دلیل عدم پی گیری انجام شده این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری نرسید .
امامی در ادامه افزود شهرستان خاتم یكی از نقاط مستعد استان محسوب می شود كه علیرغم محرومیتهای فراوان در زمینه های آموزشی و مدیریتی – چه در رده های سخت افزاری و نرم افزاری- دارای پتانسیل های بسیار ارزشمندی در ارتباط با استعدادهای درخشان دانش آموزی می باشد كه متأسفانه به دلایل فوق تاكنون به جز تك ستاره هایی كه عمدتاً با تلاش و كوشش خود درخشیده اند شهرستان به جایگاه واقعی خود در حوزه آموزش و پرورش نرسیده است لذا اینجانب از ریاست محترم سازمان آموزش و پرورش می خواهم در زمینه تجهیز فضاهای آموزشی و تقویت اداره متبوع و رفع مشكلات موجود در شهرستان اقدام نماید تا انشاءا... شاهد ارتقاء سطح علمی و آموزشی این منطقه مستعد و صعود رتبه شهرستان باشیم .
فرماندار در پایان ضمن تشكر مجدد از مسئولین بنیاد بركت به خاطر ساخت دو مدرسه شش كلاسه در شهرستان از آنان ، مدیر كل نوسازی و مجمع خیرین استان خواست با عنایت به كمبود فضاهای آموزشی انشاءا... حداقل دو پروژه دیگر شامل بیست كلاس درس در بخش های مركزی و مروست اجرا نمایند.

یزدفردا